فرقی نمی کند تیزر بخواهید یا انیمیشن هزینه آن ۳۰۰ هزار تومان می باشد – کاملا حرفه ای و با ضمانت تعویض – اگر یک درصد هم مورد رضایت شما نبود مجددا ساخته می شود  (نمونه کارها پایین صفحه)

رزرو و مشاوره 09121837649

ساخت تیزر تخصص ماست، با سالها تجربه و تجهیزات کامل به همراه نیروی کار حرفه ای بهترین تیزر تبلیغاتی را برای شما تهیه می کنیم
هزینه کم کار ما به خاطر تعداد مشتری های بالا و همکاری مدام با شماست. وگرنه کیفیت بالای کار از نمونه کار ها پیداست
و سعی بر این است با سود کم تعدادکاری های بیشتری جذب کنیم

ساخت تیزر در کرج کم تر از 48 ساعت زمان خواهد برد یعنی به محض این که شما برای ساخت تیزر با ما تماس بگیرید کم تر از 24 ساعت فیلم برداری ان انجام می شود و فردای ان تدوین خواهد شد یعنی کلا 2 روز زمان خواهد برد تا شما به تیزر خود برسید

تمام کار های ان توسط تیم ما از صفر تا صد انجام می شود و شما فقط تیزر را تحویل خواهید گرفت
ایده پردازی ، فیلم برداری، تدوین ، کاراکتر و… ( البته از نظر شما هم استفاده خواهیم کرد)

پس اگر یک تیزر تبلیغاتی خوب می خواهید در کرج با هزینه مناسب پرشین لیدر انتخاب اول و اخر شماست
شما باید هزینه کمی برای تیزر پرداخت کنید تا وقتی به بازدهی میرسید سریع مبلغ ان از فروشتان جبران شود

نمونه کار های بیشتر در اینستاگرام ما

persianleader.ir

بازاریابی بدون تبلیغات معنا و مفهومی نخواهد داشت . امروزه تبلیغات جزء ابزارهایی به شما می آید که برای آگاهی و جذب مشتریان نسبت به محصولات فعالیت می کند . باید در بکارگیری انتقال محتوای تبلیغات به مخاطبان روشی صحیح و مناسب را انتخاب نمود تا معرفی مراحل تولید و چرخه محصولات از بهترین و بیشترین تاثیرگذاری برخوردار باشد .

مشتریان و مخاطبین نسبت به محصولات  حس کنجکاوی خواهند داشت . آنها برای اینکه بخواهند خدمات و کالایی را مصرف کنند ، باید این موضوع برایشان روشن شود که پیام آن محصول چیست و چه هدفی باعث مصرف آن می شود ؟  در اینجا یک تیزر تبلیغاتی مناسب می تواند همراه با یک سناریو خلاقانه و حرفه ای ساخته شده و پیام محصول را در کوتاهترین زمان ممکن به مشتریان و مخاطبین انتقال دهد . پرشین لیدر با انتخاب فیلمنامه و بازیگران مناسب و همچنین با پیشرفته ترین ابزارهای تولید و مونتاژ ، تیزر تبلیغاتی خود را در سه مرحله پیش تولید ، تولید و مونتاژ با دقت بالا و با استراتژی قابل قبولی اتخاذ می نماید .

شایان ذکر است که تیزرهای تبلیغاتی از جنبه های متفاوتی برخوردار هستند که سبک و نوع تبلیغات را مشخص می کنند. مهمترین موضوع در این قسمت این است که چه نوع سبک و قالبی برای تبلیغ یک محصول انتخاب شود که از تاثیرگذاری بیشتری برخوردار باشد . این وظیفه را باید به یک فیلمساز تبلیغاتی باتجربه سپرد که با استفاده از قالب های داستانی، نمایشی ، طنز و … بهترین گزینه را برای تبلیغ یک محصول شناسایی نماید و با آزمایش آن در نمونه ای کوچک مخاطبان را مورد ارزیابی و سنجش قرار دهد . پرشین لیدر  با دراختیار داشتن نیروهای متخصص در زمینه های ایده پردازی و ساخت تیزرهای تبلیغاتی و همچنین با استفاده از جنبه های زیبایی شناسی و انتخاب قالبی مناسب برای کار ، انتظار کارفرما را به بهترین شکل ممکن محقق می سازد .

اهمیت ساخت تیزر

همانطور که می دانیم امروزه بازارها به شدت رقابتی هستند و برندهایی در این بازارها موفق می شوند که بتوانند محصولات خود را با بیشترین تاثیرگذاری بر روی مخاطب معرفی کنند. در این قسمت می بایست به ویژگی های کلیدی محصول اشاره شود ، عاملی که باعث جذب مشتریان می گردد . ویژگی های کلیدی یک محصول می تواند از فیلترهایی که مخاطب برای آن محصول در نظر گرفته است عبور نماید لذا موسسه طلوع فیلم با سابقه ای درخشان در عرصه ساخت تیزر تبلیغاتی به درستی می داند که چگونه نکات یا ویژگی های کلیدی یک محصول را به نمایش درآورد تا از طریق آن یک مدل ذهنی مناسب برای مخاطب ایجاد کند . البته این پرشین لیدر این موضوع را هم در نظر گرفته که تولیدکننده و کارفرما با هزینه ای مناسب به اهدافش دست یابد زیرا یکی از اهداف مهم پرشین لیدر فیلم همکاری بلند مدت با یک شرکت یا کارخانه است ، بر همین اساس تمام نکات اعم از کمی و کیفی را با یک برنامه ریزی دقیق تحت نظر دارد .

تیزر تبلیغاتی | ساخت تیزر

هدف از ساخت و نمایش تیزر یا آگهی تبلیغاتی وارد کردن شوک به مخاطب است

ما بهترین تیزر را برای شما تهیه می کنیم

زمان استاندارد برای تیزرهای تبلیغاتی معمولاً 1 دقیقه است و سازندگان آگهی تلوزیونی سعی می‌کنند با ایجاد یک درام مناسب و یک قصه منسجم و هدف‌دار و با استفاده از تصاویر زیبا و تأثیر گذار و رعایت اصول گرافیکی و قاب‌بندی پیام خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن به شما برسانند. یک تیزر خوش‌ساخت مجموعه‌ای از عوامل مختلف را در برمی‌گیرد. گاهی اوقات این اشتباه پیش می‌آید که فقط استفاده از دوربین‌های سینمایی و با کیفیت برای ساخت یک تیزر خوب کافی است اما در واقع عوامل زیادی در ساخت یک کار استاندارد موثرند که دوربین یکی از آنهاست.

این عوامل عبارتند از:

ایده پردازی خلاقانه و شناخت نیازها و اهداف مشتری

تهیه سناریو گویا و اصولی برای گروه تولید و اطلاع‌رسانی به مشتری

استفاده از عوامل حرفه‌ای پشت صحنه ازجمله کارگردان، تصویربردار، طراح صحنه و لباس، طراح گریم و صدا بردار صحنه
مونتاژ حرفه ای و مناسب با موضوع کار
اصلاح رنگ و افزودن آیتم‌های گرافیکی
ساخت موسیقی یا استفاده از موزیک آرشیوی مناسب با ریتم تصاویر
خروجی استاندارد و با کیفیت مناسب جهت ارائه به مشتری

ساخت تیزر تبلیغاتی یا آگهی های بازرگانی و تلویزیونی به انواع مختلفی انجام میشود سوالاتی از قبیل : # برای ساخت تیزر تبلیغاتی چه مقدار بودجه باید در نظر گرفت؟ # لوکیشن و فضای مناسب برای فیلمبرداری تیزر تبلیغاتی، چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟ # مدت زمان ساخت تیزر تبلیغاتی و مدت پخش تیزر تبلیغاتی باید چه مقدار باشد؟ # ایده ناب برای ساخت تیزر تبلیغاتی معمولا چگونه مطرح میشود؟ (توسط کارفرما یا شرکت ساخت تیزر تبلیغاتی) # پربازده ترین بستر برای پخش تیزر تبلیغاتی کدام است؟ (تلویزیون “حتی رایگان” ، شبکه های اجتماعی، نمایشگاه ها و…) نکات بالا مواردی است که به احتمال زیاد به ذهن هر کارفرمایی خطور کرده و چالش هایی را به وجود آورده است لذا مشاوران حاضر در موسسه هنری و فیلمسازی ما با داشتن تخصص و تجارب لازم سعی در پاسخگویی و راهنمایی به کارفرمایان محترم را دارند.

ساخت تیزر

پرشین لیدر با رعایت تمام اصول ذکر شده و مناسب ترین قیمت در کرج تیزر شما را می سازد

ساخت تیزر تبلیغاتی

معرفی شما با ساخت تیزر تبلیغاتی با حرفه ای ترین متدها

تولید و طراحی تیزر تبلیغاتی

طراحی و ساخت تیزر تبلیغاتی یک روش کاملا ایده آل برای معرفی و شناساندن محصولات یا خدمات شماست.

اما قبل از اینکه به فکر ساخت تیزر تبلیغاتی بیافتید چند سوال مهم مطرح است:

  • بستر های تبلیغاتی کسب و کار من برای عرضه محصولات و خدمات چیست؟
  • چه نوع تیزری برای معرفی محصول یا خدمات کسب و کارم مفید است؟
  • بسترهای نمایش تیزر ساخته شده کجاست؟ نمایشگاه؟تلویزیون؟شبکه های اجتماعی؟ و…

تبلیغات فقط حضور نیست! نوع تبلیغ ، هدف از تبلیغ و پیام تبلیغ باید مشخص گردد تا بتوان بسته به آنها، تبلیغاتی موثر انجام داد.

پس از تعیین این موارد، باید بر اساس نوع مخاطبانمان، نوع تبلیغ را مشخص کنیم و در آخر با توجه به بسترهای نمایشی، پلن تبلیغاتی خود را برنامه ریزی کنیم.

اگر در تولید تیزر تبلیغاتی موارد بالا مشخص نباشند، پیش بینی می شود نتیجه ی تبلیغ مایوس کننده باشد. اما جای نگرانی نیست!!

کارشناسان ما در کنار شما هستند تا در زمینه های تبلیغات ویدئویی و ویدئو مارکتینگ، مشاوره های اختصاصی و جامعی به شما بدهند.

ساخت اینفوگرافیک و انیمیشن برای تولید و عرضه محصولات غذایی،صنعتی،اجتماعی، و شهری

اینفوگرافیک یکی از روش های نوین برای پرداخت ویژه به “پیام تبلیغ” در کمترین زمان و با تاثیر پذیری بیشتر است. این گونه تبلیغات با استفاده از آیکون های هر موضوع و  با استفاده از فضا سازی تبلیغ صمیمانه عرضه می شود. منظور از تبلیغ صمیمانه ایجاد ارتباط با بینندگان تیزر، به صورت کاملا خودمانی است. انیمیشن های ارائه داده شده با توجه به بستر گرافیکی مناسب می توانند، در کوتاهترین زمان پیام تبلیغ را در ذهن مخاطب حک کنند.

تیزر تبلیغاتی چیست انسان امروز، زیر بمباران شدیدی از تبلیغات زندگی می کند. تعداد آگهی های تلویزیونی و تیزر های تبلیغاتی و صنعتی که فرد در زندگی می‌بیند به حدی زیاد است که باور آن حتی برای خودمان، که زیر فشار چنین حجم غریبی هستیم، مشکل است. امروزه یک فرد به طور متوسط تا سن ۶۵ سالگی، حدود دو میلیون آگهی تلویزیونی و تیزر تبلیغاتی و صنعتی می بیند. این مقدار به جز آگهی هایی است که از روزنامه ها، مجله ها، رادیو، تابلوهای شهری، دیواره های شهر و غیره انسان را هدف پیام خود قرار می‌دهد. آگهی تلویزیونی و تیزر های تبلیغاتی بطور مشخص به ما بگوید از چه کالایی استفاده کنیم، چه لباسی بپوشیم، کدام فیلم سینمایی را ببینیم، چه غذایی بخوریم، چه موزیکی را گوش کنیم، به تماشای کدام تئاتر برویم و غیره. پس پی می بریم که آگهی تلویزیونی و تیزر های تبلیغاتی نه‌ تنها نحوه استفاده ما را از این رسانه های ارتباطی تحت کنترل دارد، بلکه بر نحوه حیات، منشور رفتار و جهان‌بینی ما نیز تاثیر می گذارند. تیزر های تبلیغاتی و صنعتی منحصر به تلویزیون نمی شود بلکه رسانه‌های دیگر را نیز در بر می گیرند. رادیو، روزنامه، مجله، تبلیغات شهری، اینترنت و… از جمله رسانه های مهم تبلیغاتی محسوب می شوند. اما با وجود این ضرورت و اهمیت، متاسفانه ساخت آگهی بازرگانی و تیزر های تبلیغاتی و صنعتی در کشور ما چندان که باید، از منظر علم حرفه ای سینما، دقت بازاریابی و زیبایی‌شناختی مورد بررسی قرار نگرفته است و ساخت تیزر تبلیغاتی و صنعتی آن چنان ساده انگاشته شده، که هر کسی به خود اجازه طراحی، تهیه و ساخت تیزر های تبلیغاتی و صنعتی را می‌دهد، بدون اینکه کوچکترین تخصصی در حوزه ساخت تیزر های تبلیغاتی داشته باشد. تصور اینکه ساخت تیزر صنعتی نظیر ساخت یک فیلم کوتاه است، تصوری نادرست است. در سال‌های اخیر به ویژه با گسترش یافتن تبلیغات تلویزیونی، شرکت های عدیده ای موضوع فعالیت خود را ساخت تیزر تبلیغاتی قرار داده‌اند به گونه ای که شمار آنها فقط در تهران به بیش از ۸۶۰ شرکت تبلیغاتی می رسد! تعداد آنها به اندازه ای است که گاهی این تصور به ذهن می‌آید که مگر ما چقدر متخصص تبلیغات در این مملکت داریم؟ و آیا اساساً کسانی که این شرکت های تبلیغاتی را دایر می کنند از یک تیم متخصص و مجرب تبلیغات برخوردار هستند؟ اگر برخوردار هستند، پس دلیل جذاب نبودن، هدفمند نبودن و سردرگمی بیشتر تیزر های تبلیغاتی چیست؟ آیا تصمیم های گرفته شده در ساخت تیزرهای تبلیغاتی برای رسانه های مختلف بهترین تصمیم است؟ پاسخ روشن است، بله. زیرا ساخت تیزر تبلیغاتی جذاب با ایده ناب و منحصر بفرد، رکن اصلی و هسته مرکزی و عنصر اساسی، بازاریابی و جذب مشتری است. در واقع متخصص بازاریابی و تبلیغات است که استراتژی ساخت تیزر تبلیغاتی را ملازم با عوامل مختلف، طراحی و تدوین می‌کند و اگر تبلیغات فاقد استراتژی باشد و فقط از منظر زیباشناسی و یا تکنیکی مورد ملاحظه قرار گیرد، کلیه هزینه های مصرف شده برای آن ممکن است به هدر برود. بنابراین ساخت یک تیزر تبلیغاتی خوب از منظر زیبایی شناسی و تکنیکی اگر بدون در نظر گرفتن استراتژی های تبلیغاتی باشد، فاقد اثربخشی لازم خواهد بود. عمده ضعف تیزر های تبلیغاتی و صنعتی در کشور ما نیز از همین جا نشأت می گیرد که تولید کننده، هزینه می‌کند، اما به نتیجه نمی‌رسد، زیرا اساسا بسیاری از تیزر های تبلیغاتی ساخته شده در کشور ما معلوم نیست به دنبال چه هستند و مطمئنا متخصص بازاریابی و تبلیغات در آن نقشی نداشته. شما به مجرد اینکه تلویزیون را روشن می کنید انواع و اقسام کالا ها را در تیزر های تبلیغاتی مختلف می بینید. برای مثال تیزر های تبلیغاتی زیادی از شرکت‌های عدیده ماکارونی را می بینید اما هیچ یک از این شرکت ها بیننده را متقاعد نمی کند که چرا باید ماکارونی x را بخرد و ماکارونی y را نخرد؟؟؟؟ صرفا اینکه در تیزر تبلیغاتی مورد نظر اعلام کنیم یک شرکت، ماکارونی یا هر محصول غذایی و صنعتی دیگری تولید کرده است، کافی نیست، بلکه تیزر تبلیغاتی باید مخاطب را متقاعد کند که چرا باید محصول تولیدی و صنعتی را بخرد. متاسفانه تیزر های تبلیغاتی در کشور ما از این موضوع به شدت رنج می برد. یعنی ما به اعتماد سازی و متقاعد کردن مشتری کم توجهی می کنیم. صرف اینکه شرکت من وجود دارد کافی نیست، در مرحله دوم باید بگویم مزیت من به شرکت‌های رقیب چیست؟ آیا کیفیت محصول من بهتر است؟ آیا قیمت آن پایین تر است؟ آیا خدمات پس از فروش من بهتر است؟ آیا تضمین محصول من طولانی تر است؟ متاسفانه حجم کارهای کپی برداری در میان ساخت تیزر های تبلیغاتی آنقدر زیاد است که جای تاسف دارد، چه از روی نمونه‌های خارجی و چه کپی برداری از شرکت‌های مشابه داخلی. این کپی برداری و تقلید موجب سرعت گرفتن روند ساخت تیزر های تبلیغاتی موزیکال شده که بسیار خسته کننده هستند و که با اشعار بی‌محتوا، موسیقی های بی کیفیت و شتابزده، موجبات آزردگی مخاطب را فراهم می‌آورند. مشکلات بالا و مسائلی از این دست که ذکر همگی آنها در اینجا نه امکان‌پذیر است و و نه لازم، زنگ هشداری است برای کلیه دست اندرکاران تولید و صاحبان کالا و نیز سیاستگذاران امر ساخت تیزر های تبلیغاتی و صنعتی.

ساخت فیلم های تبلیغاتی برای بیلان کاری مراکز و شرکت ها

تهیه یک فیلم از فعالیتهای یک ارگان یا اداره یا یک بخش کوچک ،  در کلیه زمینه های  فرهنگی ، اقتصادی ، عمرانی و … که در یک مدت زمان ایجاد شده باشد . هر شرکتی برای معرفی خود می تواند از خدمات ساخت فیلم تبلیغاتی استفاده کند. با داشتن یک فیلم یا تیزر کوتاه از خدمات خود می توانید مخاطبان بیشتری را با برند خود آشنا کنید.

رویکرد در فیلم صنعتی بیشتر بر مبنای شکل گیری فرایند تولید ، اهداف بلند مدت  ، پرداخت ویژه به محصول و مقایسه با کالاهای داخلی و خارجی بهمراه تاکید بر نکات بارز محصول ، و علت پیدایش محصول که فرایندی است برای شکل دهی فیلم صنعتی است. اگر قصد معرفی محصولات خود را دارید می توانید با ساخت تیزر تبلیغاتی و انتشار آن در رسانه های مختلف، برند خود را به همگان معرفی نمایید.

ساخت فیلم صنعتی

ساخت فیلم صنعتی (یا ساخت تیزر صنعتی ) می تواند فروش محصولات شما را متحول بکند. این امر یعنی آینده تجاری و اقتصادی شما در یک حلقه ی اطمینان قرار گرفته است.

حال می خواهیم بررسی کنیم چرا طراحی و تولید فیلم صنعتی می تواند تا این مقدار تاثیر گذار باشد.

وقتی صاحبان کسب و کار و تولیدی های صنعتی نگران بازگشت سرمایه خودشان هستند می توان با بالا بردن سهم فروش توسط معرفی محصول این نگرانی را از بین برد!

یکی از بهترین روش ها در افزایش فروش محصولات استفاده از معرفی خدمات و محصولات توسط کلیپ صنعتی و عکاسی صنعتی است.

ساخت مستند شهری (سمفونی شهری)

در مستند سمفونی شهری  نگاه قالب بر جریان زندگی یک شهر که تمام فاکتورهای یک شهر را از قبیل سیمای شهر ، خیابان ها ، خودروها ، فضای سبز ، فضای صنعتی ، تردد آدمها ، ارتباطات ، تجمع  و موقعیت هایی که شاخصه همان شهر است تاکید دارد. این مستند در واقع یک روز یک شهر را نشان می دهد. در ساخت مستند شهری به تمامی عوامل بالا توجه می شود و در درست کردن آن سعی می گردد حس و حال و روح شهر به بیبننده انتقال پیدا کند.

اهمیت ساخت تیزر تبلیغاتی اهمیت ساخت تیزر تبلیغاتی به مفهوم کار با بازارها برای فراهم نمودن مبادلات با هدف تامین خواسته ها و نیازهای انسان است. بدین صورت که ما به تعریف خود از اهمیت ساخت تیزر تبلیغاتی برمیگردیم یعنی تیزر تبلیغاتی به عنوان فرایندی است که طی آن افراد و گروه‌ها، با توجه به مبادله کالا و عقیده با دیگران، خواسته‌ها و نیازهای خود را تامین میکنند. فروشندگان باید به دنبال خریداران باشند و نیازهای آنها را بشناسند و اقدام به طراحی کالاهای مطلوب برای ساخت تیزر تبلیغاتی متشکل از موارد مختلفی چون انبارداری، تحویل، قیمت‌گذاری و… کنند. فعالیتهایی نظیر تولید کالا، پژوهش، ارتباطات، توضیح، ترویج و تبلیغ روابط عمومی و ارائه خدمات و… از جملات فعالیتهای اساسی اهمیت ساخت تیزر تبلیغاتی هستند اما واقعاً حدود و ثغور تیزر تبلیغاتی کجاست؟ و بازاریابی درباره چه مباحثی بحث می کند؟ و وارد چه حوزه هایی می شود؟ یکی از مهمترین ترفند های بازایابی در ساخت تیزر های تبلیغاتی ایجاد نیاز برای مشتری می باشد. بطوریکه این نیاز محرک خرید کالا و محصول شماست.
تعریف مستند سازی

فیلم مستند یکی از شاخه های بزرگ سینما است که به منظور تصویر کشیدن جنبه های واقعی یک رویداد یا مکان ساخته می شود. در اوایل که فیلم مستند فقط به عنوان یک فیلم سینمایی ساخته می شد رویکرد آن فقط ضبط و پخش بود اما با توسعه صنعت رسانه های دیجیتال آثار متعددی به صورت فیلم مستند در دسته بندی های متفاوت ایجاد و منتشر شد.

امروزه فیلم مستند یک تکنیک از فیلم سازی است که در آن هدف اصلی انتشار مطلب با شیوه ای از تقابل با مخاطب است که در آن این شیوه دائما در حال تحول است و مرزی ندارد. به طور ساده تر می توان گفت فیلم مستند یک جور قصه نویسی است. اولین گام در ساخت فیلم مستند پیدا کردن موضوع و گسترش فکر می باشدکه خود به دوبخش کشف داستان و گسترش و تدوین داستان منجر می شود.

پیدایش مستند شهری

یک فیلم مستند رویدادی را که در جلوی دوربین اتفاق می افتد را به صورت کاملا واقعی به نمایش در می آورد. رمز موفقیت هر فیلم جذب مخاطب است، در فیلم های مستند سعی می شود با ارائه تصویری مناسب از چالش های همه گیر مردمی، مخاطب را جذب کرد.

در ساخت فیلم مستند تکنیک ها و روش های متعددی وجود دارد که یکی از متداول ترین آنها که پیشرفت چشمگیری داشته ساخت مستندهای شهری یا همان سمفونی شهری است.

امروزه با توجه به پیشرفت صنعت گردشگری نیاز به معرفی شهرهای مهم هر کشور یکی از موجباتی است که باعث شده ساخت فیلم مستند شهری، یکی از اولویت های هر دولت برای پیشرفت در صنعت گردشگری باشد. شما با معرفی هر شهر به صورت تصویری می توانید شهر و مناطق مهم گردشگری و توریستی و قابلیت های سرمایه گذاری شهر را به طور واضحی تشریح کنید و به مخاطبان ارائه دهید.

از مهمترین فعالیت های ما، ساخت تیزر تبلیغاتی است. در دنیای امروز تبلیغات عنصر اصلی در آگاهی، ترغیب و یادآوری مشتریان نسبت به محصولات، برندها و شرکت ها شناخته می شود. در میان انواع تبلیغات (رسانه ای، محیطی، چاپی و…) کماکان تیزرهای تلویزیونی و آگهی های بازرگانی و همچنین تیزرهای تبلیغاتی در شبکه های اجتماعی، که زیر مجموعه تبلیغات رسانه ای می باشند بیشترین و بهترین تاثیرگذاری را روی مخاطبین البته بسته به نوع محصول ( مصرفی و صنعتی) می گذارند. از آنجایی که در تهیه و تولید تیزر تبلیغاتی سرمایه و وقت زیادی هزینه می شود، لذا باید با بهره گیری از تکنیکها و روشهای مختلف تیزرهایی طراحی و تولید کرد که از بالاترین سطح اثربخشی برخوردار باشند.

مراحل ساخت فیلم مستند شهری

معمولا در ساخت مستند از جمله ساخت مستند شهری باید مواردی را بررسی و به آنها پاسخ داد. در زیر به این موارد و سوال ها اشاره می کنیم:

۱ – انگیزۀ فیلم­ساز برای تولید این فیلم چیست و چرا ساختن آن را مهم می داند؟

۲- نگاه فیلم­ساز به موضوع چیست و چه می ­خواهد بگوید و یا چه مکاشفه ­ای را می خواهد دنبال ­کند؟

۳ – ایدۀ خاص فیلم چیست؟

۴ – این نگاه یا ایدۀ فیلم چگونه به حرکت در می ­آید و در چه مسیری پیش می ­رود؟

۵ – صحنه­ های کلیدی فیلم کدام ­اند و ما را از کجا به کجا می ­برند؟

۶ – مخاطب فیلم کیست ؟

۷ – چه نوع مستندی ساخته خواهد شد (مستند مستقیم، چالشگر، بازسازی، تجربی، تبلیغی، …)؟

۸ – راوی فیلم چه کسی است و چه رابطه ­ای با موضوع و شخصیت­ های فیلم دارد؟

ساخت تیزر تبلیغاتی تلویزیونی

با توجه به  گستردگی مخاطب تلویزیون ساخت تیزر تبلیغاتی برای تلویزیون متفاوت از رسانه های دیگر است. با در نظر گرفت قیمت بالای پخش در تلویزیون ،تیزرهای تبلیغاتی با کمترین زمان باید تبلیغ خود را به مخاطب عرضه کند. یعنی از گرافیک و ایده نهایت استفاده شود تا در کمترین زمان پیام تبلیغ به گوش مخاطب برسد و این پیام در ذهن مخاطب ماندگاری داشته باشد.

مراحل ساخت تیزر تبلیغاتی ساخت تیزر تبلیغاتی شامل سه مرحله اصلی پیش تولید ، تولید و پس تولید است. تهیه سناریو یا فیلم نامه، انتخاب بازیگران، فیلمبرداری، صداگذاری، تدوین و… از جمله اقداماتی است که در تولید یک تیزر تبلیغاتی انجام می شوند. در ساخت تیزر های تبلیغاتی بسته به نوع تیزر تبلیغاتی (که میتواند یک تیزر تبلیغاتی رئال، تیزر تبلیغاتی انیمشین، موشن گرافیک و یا تیزر تبلیغاتی تلفیقی باشد) عناصر مختلفی تاثیر دارند. از جمله مهمترین آنها ایده پردازی خلاقانه و خوش فکری در سناریو و همچنین استفاده از ایده های کاربردی و قابل ساخت می باشد. یک تیزر تبلیغاتی میتواند سالها در ذهن یک مخاطب بماند به این شرط که ایده اولیه زیبا، تاثیرگذار، عاقلانه و کم و بیش از درون مایه طنز و ایهام نیز برخودار باشد. بفرض مثال این شعار تبلیغاتی که برای ۶۰ سال پیش می باشد همچنان به یاد و خاطر مردم مانده اگرچه مدتهاست دیگر از پخش آن خبری نیست. جمله جالب و تاثیر گذار که شعار شرکت ارج نیز بود. شعار « آزمایش ثابت کرده است که ارج بهتر است » پس مهمترین نکته و تاثیر گذارترین تبلیغ با یک ایده ناب شکل میگیرد. که خوشبختانه ما در مجموعه ما در کرج همیشه در این امتحان مهم پیروز و سربلند بوده ایم. دومین نکته مهم در ساخت یک تیزر تبلیغاتی پرمغز و مخاطب محور استفاده از عوامل مجرب در ساخت تیزر های تبلیغاتی از انواع تیزر تبلیغاتی رئال، تیزر تبلیغاتی انیمیشن، تیزر تبلیغاتی موشن گرافیک و تیزر تبلیغاتی تلفیقی می باشد. مفهوم یک تیزر تبلیغاتی تلفیقی بهره گیری از حالات مختلف تیزر سازی (رئال ، انیمیشن ، موشن گرافیگ و….) می باشد که میتواند همزمان با ارائه یک تیزر تبلیغاتی خوب تصاویری جذاب و خیره کننده را ایجاد کند. و اما سومین نکته بسیار مهم در ساخت تیزر تبلیغاتی مرحله تدوین، ساخت موسیقی، صداگذاری و جلوه های ویژه می باشد. در این مرحله از کار، خروجی نهایی که هم برای کارفرما، هم برای مخاطب و همینطور برای یک مجموعه فیلمسازی بسیار مهم است شکل میگیرد. با هدایت درست این مرحله و خروجی نهایی با کیفیت، زحمات مراحل تولید جبران شده و یک تیزر تبلیغاتی ایده آل و خوشنود کننده تحویل می گردد. در مرحله خروجی نهایی کار، استفاده از نرم افزارهایی که در ساخت صنعت تیزر سازی کاربرد زیادی دارند بسیار مهم است و که این نرم افزارها میتوانند بهترین کیفیت و خروجی را که برای همه راضی کننده و ایده آل باشد، ارائه دهند. استراتژی، نوآوری و اجرا سه فاکتور اساسی ما در ساخت فیلم صنعتی، تیزر صنعتی و تیزر تبلیغاتی است. یکی از مهمترین اصول ساخت تیزر تبلیغاتی، انتخاب قالب درست برای تیزر تبلیغاتی و نمایش خلاقانه تر پیام است. قالبهای تیزر تبلیغاتی زیادی وجود دارند که برخی از مهمترین آنها می توان به قالب تیزر تبلیغاتی داستانی، تیزر تبلیغاتی انمیشن سه بعدی و دو بعدی و همچنین تیزر تبلیغاتی موشن گرافیک و تیزرهای تبلیغاتی ترکیبی اشاره داشت.

در دنیای امروز، نقش رسانه های دیجیتال در تبلیغات بسیار مهم و تاثیر گذار است، به طوری که مردم بیشترین زمان خود را صرف دیدن این رسانه های می کنند و دیگر کمتر به سمت رسانه های چاپی از قبیل مجلات  و روزنامه می روند. شرکت پرشین لیدر با توجه به اهمیت رسانه های دیجیتال در معرفی برندها به مخاطبان، خدمات ساخت تیزر تبلیغاتی خود را برای نمایش در آگهی های بازرگانی تلویزیون گسترش داده است.

تیزر هایی که با هدف پخش در تلویزیون ساخته می شوند باید کیفیت بالایی از نظر بصری و انتقال پیام داشته باشند. ما در پرشین لیدر با ساخت تیزرهای تلویزیونی با کیفیت در خدمت شماییم.

یک تیزر تلویزیونی عالی ، نتیجه یک راهکار مناسب، سناریوی خلاق و در نهایت کارگردانی حرفه‌ای و برنامه پخش هوشمندانه است. آنچه که در نهایت باعث دیده شدن هر چه بهتر آگهی شما می شود ، کیفیت بالای تولید و استفاده از ابزاری مناسب جهت ساخت تیزر تبلیغاتی تلویزیونی است.

ساخت تیزر و کلیپ های کوتاه برای شبکه های اجتماعی

با گستردگی روزافزون مخاطبان شبکه مجازی یکی از بهترین تبلیغات در این بخش ساخت ویدئوهای ویژه کوتاه، برای نمایش در صفحات شبکه های اجتماعی است.نوع تبلیغات در این بخش باید عمومی تر و به گونه ای جذابیت بیشتری داشته باشد که قابل اشترک گذاری در بین مخاطبان را دارا باشد. ساخت  موشن گرافیک جهت ارائه محصولات تولیدی در رسانه های اجتماعی بیشتر توصیه می شود.

ساخت کلیپ کوتاه برای شبکه های اجتماعی

امروزه بورس شبکه های اجتماعی رو به رشد و افزایش استفاده از آنها به صورت چشمگیر بالاست. در کشور عزیزمان ایران ، استفاده مردم از شبکه های اجتماعی تلگرام و اینستاگرام به حدی بالاست که بنا بر آمار افرادی که گوشی هوشمند دارند، ۱۰ درصد از زمان خود را در این شبکه ها می گذرانند و این یعنی یک رسانه که بیشتر از تلویزیون دیده می شود.

با بالا رفتن سرعت اینترنت در کشورمان، علاقه بیشتر کاربران به بازدید از پست های ویدئویی بالارفته است. تا جایی که مطالب ویدئویی ۱۰ برابر مطالب تصویری و متنی بازدید می شوند.

با این توضیحات به این نتیجه می رسیم که می توانیم کسب و کار و برند خود را با ویدئو مارکتینگ در این شبکه ها، به طرز چشم گیری مطرح کنیم. شاید باورتان نشود ولی تاثیر ویدئو بر مخاطبان، می تواند کسب و کار شما را از نظر افزایش فروش و مشتری دگرگون کند.

همچنین ویدئو تبلیغاتی باعث می شود شما کسب و کار خود را در کمترین زمان به مخاطبان نمایش دهید و اطمینان و اعتماد آنها را در کمترین زمان به برند خود جلب کنید.

خب چی بهتر از این؟

هدف از ساخت و نمایش تیزر یا آگهی تبلیغاتیوارد کردن شوک به مخاطب است! زمان استاندارد برای تیزرهای تبلیغاتی معمولاً بین 15 تا 50 ثانیه است و سازندگان آگهی تلوزیونی سعی می‌کنند با ایجاد یک درام مناسب و یک قصه منسجم و هدف‌دار و با استفاده از تصاویر زیبا و تأثیر گذار و رعایت اصول گرافیکی و قاب‌بندی پیام خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن به شما برسانند. یک تیزر خوش‌ساخت مجموعه‌ای از عوامل مختلف را در برمی‌گیرد. گاهی اوقات این اشتباه پیش می‌آید که فقط استفاده از دوربین‌های سینمایی و با کیفیت برای ساخت یک تیزر خوب کافی است اما در واقع عوامل زیادی در ساخت یک کار استاندارد موثرند که دوربین یکی از آنهاست. این عوامل عبارتند از: – ایده پردازی خلاقانه و شناخت نیازها و اهداف مشتری – تهیه سناریو گویا و اصولی برای گروه تولید و اطلاع‌رسانی به مشتری – استفاده از عوامل حرفه‌ای پشت صحنه ازجمله کارگردان، تصویربردار، طراح صحنه و لباس، طراح گریم و صدا بردار صحنه – مونتاژ حرفه ای و مناسب با موضوع کار – اصلاح رنگ و افزودن آیتم‌های گرافیکی – ساخت موسیقی یا استفاده از موزیک آرشیوی مناسب با ریتم تصاویر – خروجی استاندارد و با کیفیت مناسب جهت ارائه به مشتری

ساخت تیزر تبلیغاتی اینستاگرام

ساخت تیزر تبلیغاتی در اینستاگرام یکی دیگر از خدمات ویژه مجموعه پرشین لیدر است. ما در این سرویس برای شما ویدئوهایی یک دقیقه ای یا چند دقیقه ای برای معرفی کسب و کار شما با کمترین هزینه ممکن اما با کیفیت مناسب می سازیم و به شما کمک خواهیم کرد آن را در سرتاسر اینستاگرام پخش نمایید.

تیزر های اینستاگرامی ما شامل دو بخش موشن گرافیک و رئال (تصویر برداری واقعی) است که شما می توانید با انتخاب هر بخش، ساخت تیزر مد نظر خود را استارت بزنید. در بخش موشن گرافیک با توجه به کسب و کار شما، موضوع کار مشخص و سپس نسبت به ساخت موشن اقدام می شود. در بخش رئال هم ما یک فیلمبردار و یک مجری به مجموعه شما می فرستیم و کسب و کار شما را به بهترین شکل در یک کلیپ اینستاگرامی یک دقیقه ای معرفی می کنیم.

پس اگر به دنبال ساخت یک تیزر برای اینستاگرام خود هستید می توانید با ما تماس بگیرید تا بهترین خروجی ممکن را با قیمت های عالی (ارزان) برای شما طراحی و تولید کنیم.

چطور در شبکه های اجتماعی معروف شوید؟

مشتریان

انتقال پیام تبلیغ در کمترین زمان ممکن به مخاطبان

نمایش

مطالب ویدئویی برای کاربران اینترنتی از محبوبیت بالاتری برخوردار است

۵ ستاره

شما با چند کلیپ تبلیغاتی در شبکه های اجتماعی می توانید برند خود را مشهور کنید

مشتری

با افزایش بازدید کلیپ هایی که هدفمند ساخته شده اند، فروش و مشتریانتان افزایش می یابند

نمونه کار موشن گرافیک سطح ویژه

این سطح از ساخت موشن گرافیک با گرافیک سه بعدی و صداگذاری ویژه انجام می شود. این سطح از موشن یک سبک با استانداردهای بالا و قابل رقابت با بهترین موشن های دنیا است. این سبک از موشن مناسب برای برندهایی است که می خواهند متفاوت دیده شوند.

نمونه کار موشن گرافیک سطح A

در سطح A موشن گرافیک از گرافیک دوبعدی استفاده می شود اما استفاده از انیمیشن و موشن در سطح بالایی صورت می پذیرد تا موشنی بسیار با کیفیت و جذاب برای مخاطبان ساخته شود. این سبک از گرافیک موشن برای کسب و کارهایی که قصد پیروزی در تبلیغات را دارند مناسب است.

نمونه کار موشن گرافیک سطح B

در سطح B تولید موشن گرافیک از گرافیک دوبعدی استفاده شده اما جزییات کمتری نسبت به سطح A در آن انجام می شود. این سطح مناسب برای کسب و کارهایی است که می خواهند با هزینه کم یک تیزر حرفه ای داشته باشند.

ساخت موشن گرافیک ساخت موشن گرافیک یکی از بهترین روشها برای تولید یک ویدئو و یا تیزر تبلیغاتی به منظور معرفی خدمات و محصولات است. موشن گرافیک مناسب برای همه

ساخت موشن گرافیک و مزیت های آن

کلمه موشن گرافیک به انگلیسی Motion Graphic به علم ادغام حرکت و صدا در رسانه گفته می شود. یکی از موارد پر استفاده تکنیک موشن گرافیک برای معرفی و تبلیغ محصولات و خدمات می باشد.

در واقع، موشن گرافیک، استفاده از عناصر گرافیکی برای توضیح و اطلاع رسانی یک هدف خاص است که گاهی به صورت تمام گرافیک و گاهی با تلفیق با تصویربرداری واقعی اجرا می شود.

تکنیک موشن گرافیک در رسانه و ساخت تیزر، کاربردهای زیادی را دارد. از جمله ساخت تیتراژ پایانی فیلم ها، طراحی هویت های سازمانی برای کلیه شرکت ها و کسب و کارها، ساخت ووله های تبلیغاتی، ساخت موشن های جشنواره ای و فستیوالی و …

از مزیت های اصلی ساخت موشن گرافیک می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. تاثیر گذاری سریع در بیننده
  2. انتقال پیام ویدئو در زمان کمتر به بیننده
  3. به طبع با کمتر شدن زمان ساخت تیزر هزینه ها کاهش می یابد
  4. کاربرپسند بودن این تکنیک
  5. نتیجه پذیر بودن این تکنیک

مراحل ساخت تیزر قدم اول: تعریف پروژه ساخت تیزر پس از ارتباط کارفرما مشخص شدن نوع محصول یا خدمات فرم نظر سنجی ( فرم بریف تبلیغاتی ) در اختیار کارفرما قرار خواهدگرفت. در این فرم سوالاتی مطرح شده است که به ما به عنوان سازندگان تیزر تبلیغاتی کمک می‌کند تا مشخصات دقیق تری از چگونگی پروژه جمع آوری کرده که در واقع این مرحله به شناخت ذهنیت کارفرما و چگونگی عرضه خدمات کمک شایانی خواهدکرد. مرحله دوم : آماده سازی طرح و سناریو مرحله دوم تهیه طرح سناریو است. تیم ایده پردازی خانه عکس و طرح با توجه به گفتگوهای انجام شده و با استناد به فرم بریف تبلیغاتی موضوع جلسه ایده پردازی محصول را آغاز می‌کند. خروجی این جلسه در نهایت رسیدن به سه طرح و ایده کاملا کاربردی و قابل اجرا در مورد محصول است که در اختیار کارفرما قرار می گیرد. مرحله سوم : پیش تولید در مرحله پیش تولید سناریو انتخابی در اختیار تیم تولید قرار گرفته و با توجه به نیاز سناریو به بازدید لوکشین ، انتخاب بازیگر ، انتخاب فیلمبردار و عوامل دیگر …، تست لازم از جمله تست لباس و تست گریم روی بازگیران انجام می شود وگروه خود را برای تولید کار آماده میکنند. مرحله چهارم : تولید در این مرحله گروه تولید به مدیریت و سرپرستی کارگردان در روز و مکان مشخص شده تولید کار را آغاز کرده و به ضبط و ثبت پلانهایی سناریو می پردازند مرحله تولید یکی از حساس ترین مراحل کار است ونیاز به تمرکز و دقت بالای تمام افراد گروه دارد . در مرحله تولید تمام آنچه که روی کاغذ سناریو نوشته شده است اجرایی شده و ذهنیت ها به عینیت خواهند رسید. مرحله پنجم : پس از تولید در این مرحله نیز راشهای ضبط شده یا به زبان ساده تر فیلمهای خام با نظارت کارگردان در پروسه مونتاژ قرار میگیرد . تدوینگر یا همان ادیتور وظیفه ترکیب بندی پلانها را بر عهده دارد. صداگذاری، اصلاح رنگ ، هماهنگی موزیک و تصاویر، جلوهای گرافیکی و تبدیل خروجی‌های مختلف نیز در پایان این مرحله صورت میگیرد. تیزر شما آماده است و می توانید از تماشای آن لذت ببرید. تیزر شما آماده است و می توانید از تماشای آن لذت ببرید.

هزینه و قیمت ساخت تیزر تبلیغاتی در سال ۹۸ خدمات و محصولات شما باید دیده و شناخته شوند. و این باید به درستی اتفاق بیافتد! برای راحتی شما، بسته‌های پیشنهادی تعرفه ساخت تیزر تبلیغاتی را آماده کرده‌ایم که در جدول پایین مشاهده می کنید. ما طبق تجربه و بررسی پروژه های مختلف به این نتیجه رسیده‌ایم که ساخت تیزر تبلیغاتی و آگهی تلویزیونی با بودجه‌ای کمتر از 15 میلیون تومان نمی‌تواند اثربخش باشد و از طرفی هم بازخورد‌های مناسب برای تحلیل موفقیت پروژه را در اختیار شما قرار نمی‌دهد. اما اگر می‌خواهید برای شروع و با هزینه ای کم در این راه قدم بگذارید، هیچ نگران نباشید؛

تعرفه ساخت موشن گرافیک

قیمت ساخت موشن گرافیک بستگی به نوع پروژه دارد. اینکه شما چه پروژه و هدفی را در ساخت تیزر موشن گرافیک مد نظر دارید، همگی بر روی قیمت و زمان کار تاثیر می گذارد.

تعرفه ساخت موشن گرافیک بسته به مواردی همچون نوع گوینده، دوبعدی یا سه بعدی بودن کار، زمان تیزر و نوع سناریو برای پیاده سازی متفاوت خواهد بود.

مجموعه پرشین لیدر ساخت تیزر موشن گرافیک جهت ارائه محصولات تولیدی

در این روش تصاویر حقیقی  (در نوع مختلف) با اضافه شدن ویژگی های متنی که توضیح سوژه را می دهد برای تاثیر گذاری بیشتر و اضافه گردن گرافیک و بافت تصویری مضاعف از روش موشن گرافیک استفاده می شود. این روش بازخورد زیادی برای کسب و کارها دارد زیرا که با به کار گیری ترکیبی از گرافیک و تصاویر حقیقی می توان بالاترین سطح را در ساخت تیزر تبلیغاتی ایجاد کرد و در زمان مناسب پیام تبلیغ را در ذهن و جان بینندگان جای داد.

ساخت اینفوگرافیک و انیمیشن برای تولید و عرضه محصولات غذایی،صنعتی،اجتماعی، و شهری

اینفوگرافیک یکی از روش های نوین برای پرداخت ویژه به “پیام تبلیغ” در کمترین زمان و با تاثیر پذیری بیشتر است. این گونه تبلیغات با استفاده از آیکون های هر موضوع و  با استفاده از فضا سازی تبلیغ صمیمانه عرضه می شود. منظور از تبلیغ صمیمانه ایجاد ارتباط با بینندگان تیزر، به صورت کاملا خودمانی است. انیمیشن های ارائه داده شده با توجه به بستر گرافیکی مناسب می توانند، در کوتاهترین زمان پیام تبلیغ را در ذهن مخاطب حک کنند.


ساخت فیلم های تبلیغاتی برای بیلان کاری مراکز و شرکت ها

تهیه یک فیلم از فعالیتهای یک ارگان یا اداره یا یک بخش کوچک ،  در کلیه زمینه های  فرهنگی ، اقتصادی ، عمرانی و … که در یک مدت زمان ایجاد شده باشد . هر شرکتی برای معرفی خود می تواند از خدمات ساخت فیلم تبلیغاتی استفاده کند. با داشتن یک فیلم یا تیزر کوتاه از خدمات خود می توانید مخاطبان بیشتری را با برند خود آشنا کنید.

شما با ساخت یک تیزر تبلیغاتی فقط برند خود را معرفی می کنید. اما با داشتن یک سایت شما می توانید کسب و کارتان را به صورت کامل معرفی کنید.

همیشه سعی دارد با شفاف سازی خدمات و قیمت خود به مشتریان ، رضایت و اعتماد کلیه مشتریان را جلب نماید. اما با توجه به کار پیچیده ساخت تیزر تبلیغاتی و ساخت تیزر موشن گرافیک نمی توان یک قیمت واحد برای آن در نظر گرفت.

بنابراین برای برآورد هزینه و زمان ساخت موشن گرافیک می بایست با توجه به هدف پروژه، محل اکران تیزر، نوع ساخت و سناریو قیمت مشخص شود.