عکاسی و ثبت نام لاتاری در کرج

عکاسی و ثبت نام لاتاری در کرج

 

آتلیه نغمه

کرج خیابان درختی میدان عطار مجموعه زندگی طبقه سوم واحد 6

09379232539

لاتاری آمریکا چیست؟ به طور کلی معنی لاتاری، قرعه کشی است. لاتاری آمریکا یک قرعه کشی است که از سمت وزارت امور خارجه آمریکا برگزار می‌شود. برندگان این قرعه کشی می‌توانند کمترین دردسر و هزینه به آمریکا مهاجرت کنند و گرین کارت خود را دریافت کنند. گرین کارت چیست؟ گرین کارت آمریکا یک مجوز جهت اقامت دائم برای افرادی است که می‌خواهند به آمریکا مهاجرت می‌کنند. افرادی که موفق دریافت گرین کارت لاتاری می‌شوند می‌توانند همانند شهروندان آمریکا آزادانه زندگی، کار و تحصیل کنند. برای ثبت نام لاتاری گرین کارت آمریکا باید “فرم ثبت نام لاتاری” را تکمیل کنید تا یک ثبت نام لاتاری اصولی داشته باشید و در فرایند مهاجرت خود به مشکل برخورد نکنید. شرایط شرکت در لاتاری آمریکا داشتن حداقل دیپلم 12 ساله است. البته وزارت امور خارجه آمریکا ضرورت داشتن پاسپورت را برای ثبت نام لاتاری 2024 حذف کرده. دوستانی که حداقل دیپلم 12 ساله ندارند حتماً قبل از ثبت نام با مشاوران ما در ارتباط باشند. داشتن حداقل 18 سال سن از دیگر شرایطی است که افراد مجرد برای ثبت نام لاتاری باید داشته باشند. هزینه ثبت نام لاتاری در سایت اصلی رایگان است اما اگر می‌خواهید در فرایند ثبت نام لاتاری به مشکل برخورد نکنید باید به صورت اصولی ثبت نام لاتاری انجام دهید. مجموعه ما ثبت نام لاتاری شما را به صورت اصولی انجام خواهد داد. برای مشاهده هزینه ثبت نام لاتاری لطفاً وارد صفحه اصلی سایت شوید. در ابتدای فرایند ثبت نام لاتاری باید فرم ثبت نام لاتاری را تکمیل کنید. بعد از تکمیل فرم لاتاری کارشناسان اطلاعات شما را بررسی و حدوداً اواسط مهر ثبت نام شما را انجام می‌دهند. طی این فرایند برای شما یک کد conformation number ارسال می‌شود. شما می‌توانید از طریق این کد در اواسط اردیبهشت ماه نتایج خود را مشاهده کنید. مهم‌ترین مزیت ثبت نام لاتاری در مجموعه ماست ، انجام ثبت نام لاتاری اصولی است. سالانه افراد زیادی به دلیل نداشتن ثبت نام لاتاری اصولی در سفارت آمریکا ریجکت می‌شوند. همچنین افرادی که در آتلیه مغمه  ثبت لاتاری انجام می‌دهند، کمترین هزینه خدمات را به این مجموعه پرداخت می‌کنند. هدف برنامه لاتاری گرین کارت آمریکا ایجاد تنوع نژادی در آمریکا است. طی این هدف تعیین می‌کنند که کدام کشور چقدر سهمیه برای برندگان لاتاری داشته باشد. سهمیه برندگان ایران حدوداً 5 هزار نفر برنده است.”

ثبت نام لاتاری 2025 آمریکا

ساده ترین راه مهاجرت به آمریکا

ثبت نام لاتاری 1402

ثبت نام لاتاری 2025 در سال 1402 که با نام لاتاری گرین کارت آمریکا ( Lottery ) نیز شناخته می شود، مانند روال هر سال توسط وزارت امور خارجه ایالات متحده برگزار می شود و افراد از سرتاسر دنیا امکان ثبت نام در این قرعه کشی را دارند.

هدف ویزای مهاجرتی لاتاری آمریکا، این است که افراد با نژادهای مختلف امکان مهاجرت دائم به ایالات متحده را داشته باشند و تنوع نژادی جامعه مهاجران به آمریکا حفظ شود.

مهاجرت به آمریکا از راه های مختلفی امکان دارد که اکثر آن ها شرایط نسبتا سخت و غیرقابل دسترسی برای متقاضیان اخذ گرین کارت آمریکا دارند.

سایر روش های مهاجرت به آمریکا مانند ویزای خانوادگی، سرمایه گذاری، کاری و نخبگان بسیار زمانبر است و به دلیل شرایط خاص، شامل حال تمامی افراد متقاضی مهاجرت به ایالات متحده نمی شود.

با نام نویسی در لاتاری آمریکا، برندگان تنها بر اساس شانس و به صورت رندوم انتخاب می شوند.

بعد از مشخص شدن نتایج لاتاری، برندگان باید در یک پروسه حدودا یکساله، مراحل بعدی لاتاری از جمله تکمیل فرم مهاجرتی DS-260 و انتخاب یکی از سفارت های آمریکا، جمع آوری مدارک، انجام معاینات پزشکی و شرکت در مصاحبه سفارت آمریکا را پشت سر بگذارند.

در نهایت پس از موفقیت در مصاحبه و اخذ ویزای آمریکا، برندگان به آمریکا مهاجرت کرده و گرین کارت آمریکا را دریافت می کنند.

زمان ثبت نام لاتاری 2025 آمریکا

نام نویسی در لاتاری آمریکا یکبار در سال و به مدت حدود یک ماه امکان پذیر است.

وزارت امور خارجه ایالات متحده آمریکا، زمان شروع ثبت نام لاتاری 2025 آمریکا یا لاتاری 1402، را به طور رسمی اعلام کرد.

بنا بر این اطلاعیه، ثبت نام لاتاری 2025 آمریکا، از روز چهارشنبه «4 اکتبر 2023» یا «12 مهر 1402» آغاز شده و در روز سه شنبه «7 نوامبر 2023» یا «16 آبان 1402» به پایان می رسد.

به این ترتیب، متقاضیان ثبت نام لاتاری گرین کارت آمریکا برای دوره 2025، باید در زمان مقرر و در یک بازه 33 روزه، اقدام به ثبت نام نمایند.

از آن جا که به دلیل استقبال بالای متقاضیان، هر سال در روزهای پایانی ثبت نام، سایت E-DV با اختلال روبرو می شود، اکیدا توصیه داریم تا متقاضیان محترم نام نویسی در لاتاری 2025 آمریکا، ثبت نام خود را در روزهای اولیه انجام دهند و آن را به روزهای پایانی موکول نکنند.

 

سایت لاتاری E-DV، در بازه اوایل ماه اکتبر (اواسط مهرماه) تا اوایل ماه نوامبر (اواسط آبان ماه) پذیرای درخواست های ثبت نام است و پس از این بازه مشخص، سایت لاتاری بسته می شود.

 

از آن جا که زمان ثبت نام لاتاری 2025 آمریکا قابل تمدید نیست، توصیه می شود تا افرادی که قصد شرکت در لاتاری آمریکا را دارند در روزهای اولیه برای ثبت نام اقدام نموده و آن را به روزهای آخر موکول نکنند.

افرادی که در تاریخ مقرر ثبت نام لاتاری 2025 را تکمیل نموده و رسید ثبت نام خود را دریافت کرده اند، باید تا اواسط اردیبهشت ماه سال 1403 منتظر اعلام نتیجه لاتاری 2025 آمریکا بمانند.

شرایط ثبت نام لاتاری 1402

اصلی ترین شرطی که برای اسم نویسی لاتاری وجود دارد، داشتن تحصیلات به میزان حداقل دیپلم دوازده ساله دبیرستان در زمان ثبت نام است.

افرادی که حداقل شرط تحصیلی یعنی دیپلم دوازده ساله دبیرستان را ندارند، با ارائه مدارکی که نشان دهد در زمان ثبت نام، حداقل دو ترم را در دانشگاه تحصیل کرده اند، می توانند واجد شرایط لاتاری باشند.

البته برای افرادی که نتوانند واجد شرط تحصیلی باشند، یک امکان دیگر نیز وجود خواهد داشت و آن هم استفاده از شرط شغلی است.

شرط شغلی لاتاری، این گونه تعریف می شود:

داشتن سابقه کار به میزان حداقل 2 سال در 5 سال گذشته در یک شغل با نمره SVP هفت و بالاتر.

مدارک مورد نیاز برای شرط تحصیلی و شغلی، پس از برنده شدن باید ارائه شوند و مورد تایید افسر کنسولی در جلسه مصاحبه قرار بگیرند.

اشتباهاتی که باعث رد شدن پرونده برندگان لاتاری شوند شامل موارد:

اشتباه در املای نام و نام خانوادگی و یا جابجا نوشتن آن ها

درج اشتباه تاریخ تولد میلادی

اشتباه در ثبت محل تولد شامل شهر و کشور

اشتباه در درج وضعیت تاهل

ثبت نکردن مشخصات فرزندان مجرد زیر 21 سال

استفاده از عکس غیر استاندارد، عکس افراد دیگر و یا عکس های قدیمی

مدارک لازم برای ثبت نام لاتاری 2025 آمریکا

برای رجیستری در سایت لاتاری، متقاضیان باید یک فرم الکترونیکی به زبان انگلیسی را تکمیل کنند.

در دوره های قبلی، داشتن پاسپورت برای ثبت نام نفر اصلی اجباری بود. اما در دوره جدید یعنی لاتاری 2024، شرط داشتن پاسپورت برای نفر اصلی لغو گردید و نام نویسی بدون داشتن پاسپورت امکان پذیر شد.

با توجه به شرایط موجود، پیش بینی می شود که برای دوره آینده یعنی لاتاری 2025، باز هم نیازی به ثبت اطلاعات پاسپورت در هنگام پر کردن فرم ثبت نام نباشد.

اما مهم ترین مورد برای هر سال، عکس لاتاری است.

بدون آپلود عکس لاتاری، امکان تکمیل مراحل در سایت وجود نخواهد داشت. عکس لاتاری که در سایت لاتاری بارگذاری می شود، باید برای تمام افراد شامل نفر اصلی، همسر و فرزندان مجرد زیر 21 سال آپلود شود.

با اطلاع از نکاتی که ذکر شد، می توانید در ثبت نام لاتاری دوره آینده، یعنی لاتاری 2025 به درستی عمل کنید.

صفر تا صد ویزای لاتاری گرین کارت آمریکا (Diversity Visa Program)

لاتاری (شناخته شده به DV Lottery) به عنوان یکی از راه‌های اخذ گرین کارت و مهاجرت به آمریکا شناخته می‌شود. برنامه ویزای تنوع الکترونیکی آمریکا به جهت ایجاد تنوع نژادی در ایالات متحده به صورت یک قرعه کشی هر ساله توسط دولت آمریکا برگزار می‌شود و سالانه از طریق آن به ۵۵ هزار نفر از سراسر کشورهای جهان و ایران گرین کارت (اقامت دائم آمریکا) اعطا می‌کند.

می‌توان گفت مهاجرت به آمریکا از طریق لاتاری ساده‌ترین، سریع‌ترین و ارزان‌ترین روش مهاجرتی در تمام دنیا است و هیچ عاملی مانند مدرک تحصیلی، شغلی، مالی و… به برنده شدن شما در لاتاري کمک نمی‌کند جز یک ثبت نام صحیح و اصولی!

گرین کارت

حتما با خودتان فکر می‌کنید اصلا گرین کارت چیست، چرا باید برای لاتاری آمریکا ثبت نام کنیم و چه مزایایی برای شخص برنده دارد؟

گرین کارت به علت رنگ سبز آن به این نام خوانده می‌شود؛ اما کارت اقامت دائم امریکاست که شما با داشتن آن می‌توانید درست به مانند یک شهروند امریکایی از تمامی حقوق و مزایایی که دولت امریکا در اختیار شهروندانش قرار می‌دهد بجز حق رأی، استفاده کنید.

در واقع، بر اساس قوانین، برندگان علاوه بر آنکه مجازند به طور دائمی در آمریکا سکونت داشته باشند و از حق کار در این کشور نیز برخوردار شوند،  می توانند به  186 کشور دنیا بدون ویزا سفر کنند و برای ورود مجدد به امریکا نیازی به اخذ ویزا ندارند.

همچنین بسیاری از قوانین محدودکننده مثل نیاز به export license که شامل حال ایرانی‌ها هم می‌شود به دارنده گرین کارت اعمال نمی‌شود یا برای تحصیل در امریکا یک دانشجوی ایرانی که ویزای تحصیلی دریافت می‌نماید باید مبالغ هنگفتی به دانشگاه‌ها به عنوان شهریه بپردازد اما دارندگان گرین کارت علاوه بر آنکه شهریه برابر با دانشجویان امریکایی الاصل پرداخت می‌کنند، می‌توانند  از کمک هزینه‌های تحصیلی که دولت امریکا برای شهروندانش فراهم می‌کند، استفاده نمایند.

نحوه قرعه کشی لاتاری

هر ساله لیستی از کشورهایی که اتباعشان مجاز به شرکت در برنامه لاتاری هستند از سوی اداره مهاجرت آمریکا اعلام می‌شود و نام کشور ما ایران نیز همواره جزء کشورهای مجاز به ثبت نام لاتاری قرار گرفته است.

معیار اینکه اتباع چه کشورهایی می‌توانند در این قرعه کشی شرکت کنند و چه کشورهایی نمی‌توانند، بستگی به تعداد مهاجران آن کشور به ایالات متحده دارد، زیرا تعداد بسیار زیادی از اتباع کشورها هر ساله از طرق دیگر به آمریکا مهاجرت می‌کنند.

به بیان ساده‌تر، این قرعه کشی فرصتی مناسب برای کشورهایی است که هر ساله مهاجر کمتری به این کشور دارند تا از این طریق بتواند موازنه‌ای بین نژاد و جمعیت مهاجران بوجود بیاید. به همین سبب، این برنامه ویزای گوناگونی نام گرفته است.

قرعه کشی لاتاری گرین کارت آمریکا توسط اداره مهاجرت آمریکا ، بین متقاضیان ویزای مهاجرت گوناگونی (DV) به صورت کامپیوتری و رندم و بر اساس تخصیص ویزاهای موجود در هر منطقه و کشور ، از کلیه ورودی‌های ثبت شده انجام می‌شود و در زمان مقرری به افراد شرکت کننده اعلام می شود.

هزینه ثبت نام در لاتاری آمریکا

افراد برای شرکت در لاتاری آمریکا نیاز به پرداخت هیچ پولی ندارند و همین مسئله باعث شده است متقاضیان مهاجرت به آمریکا به این برنامه علاقه زیادی نشان دهند. به خاطر داشته باشید که فقط ثبت‌نام و شرکت در قرعه‌کشی هیچ هزینه‌ای در پی ندارد. در صورتی که درخواست شما مورد تأیید کارکنان دولت آمریکا قرار گرفت و قبول شد، باید یک سری هزینه‌های خاص را برای پردازش ویزا و مصاحبه پرداخت کنید.

این هزینه‌های خاص مربوط به صدور گرین کارت و بررسی وضعیت دقیق افراد است. شما باید وارد یکی از سفارت‌های کشور آمریکا در کشورهای همسایه شوید و ادامه پروسه‌های مربوط به مهاجرت را طی کنید. به خاطر داشته باشید که این روش مهاجرتی به عنوان ارزان قیمت‌ترین و ساده‌ترین روش مهاجرتی شناخته شده است و شرکت در آن برای افرادی که هیچ سرمایه‌ای در اختیار ندارند هم امکان‌پذیر است.

کرج مرکز استان البرز، مرکز شهرستان کرج و یکی از کلان‌شهرهای ایران است؛ و به عنوان چهارمین شهر بزرگ ایران شناخته می‌شود.

این شهرستان در ۳۶ کیلومتری غرب تهران و در کرانه غربی رود کرج و در دامنه جنوبی رشته کوه البرز قرار گرفته‌است. کرج یکی از کلان شهرهای ایران می‌باشد. جمعیت این شهرستان 2413041 نفر می باشد. کرج پس از تهران بزرگ‌ترین شهر مهاجرپذیر ایران است و با توجه به جوان‌ بودن آن نسبت به سایر شهرهای بزرگ ایران، هم‌اکنون به‌عنوان یکی از کلان‌شهرهای کشور به‌شمار می‌آید.


ارسال دیدگاه

ابتدا نام خود را بنویسید و سپس در کادر بزرگتر دیدگاه را در آخر نیز ارسال را بزنید، توجه داشته باشید که دیدگاه ها پس از تائید نمایش داده می شوند، پس از زدن ارسال دیدگاه شما ارسال شده و در صف بررسی قرار می گیرد


عکاسی و ثبت نام لاتاری در کرج

خلاصه مشخصات:

  • 09379232539
  • درختی