ساخت خانه چوبی

ساخت خانه چوبی

شرکت پایدار پایه

خیابان میرزای شیرازی – کوچه شهید عزیزاللهی – پلاک 7 – طبقه سوم – واحد2

ساعت کاری 9 الی 17

مدیریت: آقای پناهی

09122586532

02188910272

www.paydarpaye.com

اینستاگرام paydarpaye

ساخت خانه چوبی / ساخت ویلا چوبی

یکی از بزرگترین و جذاب ترین رویاهای اکثر مردم در تمام کشورهای دنیا و همچنین ایران، زندگی در یک فضای چوبی و حتی رویایی تر از آن، زندگی کردن در یک خانه تمام چوب است. همانطور که می دانید این نوع معماری و طراحی خانه ها در اروپا و آمریکا به شدت مورد استقبال قرار گرفته است و جالب تر اینکه همواره درصد بالایی از خانه های مدرن و شیک در این کشورها از چوب ساخته می شود. استفاده فراوان از چوب به عنوان اصلی ترین متریال در ساخت خانه در این کشورها به دلیل مزایای فوق العاده آن است که در ادامه به آن می پردازیم. این ویژگی ها آنقدر جذاب هستند که نه تنها مردم این کشورها را به خانه های چوبی علاقمند کرده است بلکه بقیه مردم در سراسر جهان و از جمله ایران را به خود جلب کرده است.

هزینه ساخت خانه چوبی:

وقتی صحبت از ساخت خانه های چوبی به میان می آید، اولین اشتباه متداولی که رخ می دهد تصور هزینه های سرسام آور ساخت و نگهداری آن است در حالی که چنین تصوری کاملا اشتباه و برخلاف واقعیت است. خبر خوب این است که هزینه ساخت یک خانه چوبی تقریبا برابر با هزینه ساخت یک ساختمان با مصالح رایج در ایران است. پس دیگر نگرانی خاصی از بابت هزینه های زیاد ساخت این خانه ها وجود ندارد و شما هم می توانید با صرف یک هزینه معقول همین حالا با پایدار پایه رویای زندگی در یک خانه چوبی را به واقعیت تبدیل کنید.

خانه چوبی پایدار پایه:

در حال حاضر به کمک تجربه و تخصص مهندسین صنایع چوب گروهپایدار پایه، امکان ساخت خانه های چوبی فوق العاده زیبا مطابق با استانداردهای بین المللی در ایران فراهم شده است. خبر خوب این است که گروه پایدار پایه با انتخاب بهترین نوع چوب متناسب با ویژگی های آب و هوایی مناطق مختلف کشور امکان ساخت خانه های چوبی در تمام شهرهای ایران را فراهم کرده است. بعد از اینکه تصمیم به ساخت خانه چوبی گرفتید، در کمتر از ۶ ماه کلید درب ورودی خانه چوبی ساخته شده توسط پایدار پایه در دستان شما خواهد بود. نکته جذاب خانه های چوبی ساخت پایدار پایه در این است که تا جزئی ترین مسائل طراحی خانه چوبی کاملا مطابق با سلیقه و نظر شما خواهد بود به طوری که هر ایده ای که برای ساخت و اجرای طراحی داخلی و بیرونی خانه تان داشته باشید با تخصص گروه پایدار پایه کاملا قابل اجرا است که باعث می شود یک خانه چوبی رویایی و خاص داشته باشید.

ویژگی های خانه چوبی ساخت پایدار پایه:

 پلان های قیمتی متنوع و متناسب با بودجه شما
 متراژ متناسب با سلیقه و نیاز شما
 طراحی کاملا انعطاف پذیر و دلخواه شما
 مدل های مختلف طراحی سقف و دیواره های نمای داخلی و خارجی
 استفاده از پنجره های بی نظیر و رویایی با اندازه دلخواه شما
 استفاده از چوب های مختلف برای دکوراسیون داخلی و بیرونی
 آشپزخانه رویایی و مدرن و شیک
 نورپردازی خاص و بی نظیر
 استفاده از تیرها و ستون ها برای طراحی داخلی و خارجی
 عایق کاری و مقاوم سازی در برابر اتلاف انرژی
 استفاده از کند سوز کننده ها برای مقابله با آتش سوزی
 استفاده از انواع پوشش های سقف متناسب با شرایط آب و هوایی منطقه شما
 اجرای خانه در تمام شهرهای ایران با شرایط آب و هوایی مختلف

 

بررسی و مشخص کردن متراژ خانه چوبی:

بعد از انتخاب پلان قیمتی متناسب با سلیقه و نیازتان، نوبت به تعیین متراژ خانه چوبی می رسد تا با انتخاب یک متراژ مناسب به طرح ایده آل تان نزدیک تر شوید. در مطالب بعدی به نمونه پلان های استاندارد خانه چوبی اشاره خواهیم کرد. مساحت قابل اجرا برای ساخت خانه های چوبی و یا همان کلبه های چوبی از ۱۲ متر مربع به بالا می باشد و محدودیتی برای افزایش این متراژ نیز وجود ندارد و شما می توانید به راحتی مساحت ۱۰۰ یا ۲۰۰ متر مربع و حتی بالاتر از آن را بسته به نیازتان انتخاب کنید. مساحت مناسب برای ساخت یک ویلای چوبی شیک از ۶۰ متر مربع به بالا انتخاب خوبی است و محدودیتی برای افزایش متراژ ویلای چوبی هم وجود ندارد. گروه پایدار پایه بسته به انتخاب و سلیقه شما توانایی ساخت خانه ها و ویلاهای چوبی از یک تا سه طبقه را دارد؛ امکان ساخت خانه های چوبی با تعداد طبقات بیشتر از سه طبقه توسط گروه پایدار پایه وجود دارد ولی به خاطر افزایش سرسام آور هزینه های ستون ها و تیرهای مرکب معمولا این نوع خانه ها در ایران طرفداران زیادی ندارد.
نکته مهم و بهترین روش در تعیین متراژ مناسب برای خانه های چوبی این است که شما امکاناتی که در یک خانه چوبی نیاز دارید را مشخص کنید تا بعد از آن پایدار پایه متراژ خانه را مطابق با استانداردهای موجود تعیین کند؛ برای مثال شما بر اساس سلیقه و نیاز خود تعداد و متراژ اتاق، آشپزخانه، سرویس بهداشتی، حال و پذیرایی، تراس و غیره را مشخص می کنید و بعد از مشخص شدن این موارد کار پایدار پایه برای طراحی اولیه خانه چوبی اختصاصی شما آغاز می شود.

کشیدن طرح اولیه:

حال بعد از تعیین متراژ مناسب خانه چوبی یا ویلای چوبی تان نوبت به طراحی اولیه و نوع چیدمان اجزای مختلف خانه بسته به سلیقه و نظر شما می رسد. در این مرحله امکان کم و زیاد کردن جزئیات مختلف در طرح اولیه وجود دارد تا به این شکل به طرح نهایی مد نظرتان بیشتر و بیشتر نزدیک تر شویم. در این مرحله از طراحی خانه چوبی، جزئیاتی مربوط به دکوراسیون داخلی و خارجی قابل تغییر است و همچنین کلیاتی مثل انواع سبک های دکوراسیون روز دنیا، دیزاین های مدرن و سنتی قابل اجراست که به سلیقه شما بستگی دارد. البته باید توجه داشته باشید که جزئیات اشاره شده تنها بخشی از موارد قابل ویرایش است و هر ایده ای که در ذهن دارید، با رعایت استانداردهای موجود، قابل اجرا است.

مزیت های منحصر به فرد خانه های چوبی:

مزیت های خانه چوبی در مرحله طراحی بسیار زیاد است که تعدادی از آنها را نام می بریم و در مطالب بعدی توضیح خواهیم داد:

 امکان اجرای انواع سقف های زیبا و شگفت انگیز با استفاده از خرپا های غول پیکر چوبی
 ساخت پنجره های زیبا و دیدنی با بکارگیری ابعاد جذاب و اشکال هندسی مختلف
 تنوع نوع چوب مصرفی در دکوراسیون داخلی و خارجی خانه های چوبی
 قابلیت ساخت آشپزخانه شیک و رویایی برای خانه های چوبی
 امکان ساخت لوستر های چوبی، دیواره ها و تخته های نوری زیبا
 استفاده از تیرها و ستون های اصلی خانه های چوبی در طراحی داخلی و خارجی
 استفاده از دکوری های چوبی و اکسسوری های زیبا و خاص در خانه های چوبی

سقف های شگفت انگیز خانه چوبی:

یکی از اصلی ترین مزیت های خانه چوبی امکان ساخت سقف های چوبی با ارتفاع مختلف است. ارتفاع کم برای افرادی که مکان های دنج و سقف های کوتاه را می پسندند مناسب است و ارتفاع بلند برای آن دسته از افرادیست که علاقمند به سقف های بزرگ و با ارتفاع زیاد هستند می باشد. این سقف ها و خرپاهای چوبی بلند، مورد توجه اکثر مردم می باشد که تجربه ای فراموش نشدنی و جذاب را برای شما رقم خواهد زد. به کمک شرکت پایدار پایه می توانید یک خانه چوبی با سقف های شگفت انگیز ۴ تا ۷ متری داشته باشید که نمایی فوق العاده و جذاب دارد که مشابه آن را در خانه های زیبای آمریکایی و اروپایی و یا در فیلم های سینمایی دیده اید. تعیین این ارتفاع ۴ تا ۷ متری و جزئیات طراحی خرپاها کاملا مطابق با سلیقه اختصاصی شما انجام می پذیرد.

شکل و ابعاد پنجره های خانه چوبی:

بعد از مشخص شدن ارتفاع سقف خانه چوبی، نوبت به تعیین ابعاد و شکل هندسی پنجره ها می رسد که یکی از ویژگیهای منحصر به فرد خانه ها و ویلاهای چوبی ساخته شده توسط پایدار پایه است. پس با استفاده از این ویژگی جذاب می توانید ابعاد و شکل هندسی درب و پنجره ها را مطابق با سلیقه خودتان مشخص کنید که این قابلیت نیز در سایر سازه های غیرچوبی در دسترس نیست. انتخاب پنجره های کوچک یا بزرگ به سلیقه شما بستگی دارد. اگر از پنجره های کوچک لذت می برید می توانید با انتخاب چنین پنجره هایی در محیطی دنج و آرام زندگی کنید و اگر هم از پنجره های بزرگ و دلباز و حتی فراتر از آن از دیواره های شیشه ای لذت می برید می توانید با انتخاب یکی از هزاران طرح جالب و رویایی برای تکمیل خانه چوبی یا ویلای چوبی تان استفاده کنید. انتخاب این نوع پنجره ها در خاص و رویایی کردن هر چه بیشتر خانه های چوبی نقش اساسی دارد و می تواند به عنوان یک گزینه ایده آل در طراحی منحصر به فرد خانه شما باشد.

چوب های مورد استفاده در خانه های چوبی:

در این مرحله نوع چوب مصرفی مشخص می شود؛ به این شکل که رنگ اصلی مدنظر شما برای دکوراسیون داخلی و خارجی مشخص می شود و با توجه به این انتخاب نوع چوب مورد نیاز برای قسمت های مختلف خانه تعیین می گردد. به عنوان مثال اگر برای دکوراسیون خانه رنگ تیره را می پسندید می توانید از چوب هایی مثل بلوط گردو و یا روکش های ونگه (Wenge) و رزوود (Rosewood) استفاده کنید و اگر هم از رنگهای روشن لذت میبرید میتوانید از چوب هایی مثل ملچ، افرا و نراد برای طراحی داخلی بهره ببرید. در نمای خارجی ساختمان هم امکان اجرای متریال مختلف بر روی دیواره بیرونی وجود دارد که بعد از نصب آن ها با استفاده از رنگ های ضد آب، ضد uv و پوشش های نانو عایق مقاوم می گردد. برای لایه بیرونی بیشتر از ترمووود، فایبرسمنت، چوب پلاستیک (wpc) و پلای وود استفاده می شود که انتخاب آنها به منطقه آب و هوایی شما بستگی دارد. برای پوشش دیواره های داخلی و بیرونی گزینه دیگری هم وجود دارد که آن هم استفاده از رنگ های پوششی و دکوراتیو است. با استفاده از این رنگ های پوششی و دکوراتیو میتوانید از بین چندین هزار طیف رنگی در هنگام انتخاب نوع رنگ دیواره ها سلیقه خود را تمام و کمال اعمال کنید.

آشپزخانه رویایی خانه های چوبی:

در این مرحله نوبت می رسد به قلب خانه یعنی آشپزخانه که در طراحی دکوراسیون داخلی یکی از مهم ترین قسمت های خانه چوبی به شمار میآید. در خانه های چوبی پایدارپایه امکان اجرای انواع مدل های رایج در بازار کابینت وجود دارد و علاوه بر آن تمامی مدل های کابینت طراحی شده که به صورت رندر های با کیفیت در اینترنت وجود دارد قابل اجراست. در پلان های قیمتی ارائه شده خانه چوبی پایدارپایه، کابینت تمام چوب با تخفیفی باورنکردنی برای شما اجرا خواهد شد. در ساخت کابینت تمام چوب از ورق های مقاوم به رطوبت برای باکس های کابینت و از چوب های رگه دار و ارزشمند برای ساخت درب های کابینت استفاده خواهد شد. جالب است بدانید که امکان اجرای تمامی مدل های آشپزخانه در ساخت خانه چوبی و ویلا چوبی وجود دارد؛ به شکلی که اگر سبک کلاسیک را می پسندید به عنوان یک پیشنهاد عالی می توانید با استفاده از سقف بلند خانه چوبی مدل های بی نظیر و چشم نوازی داشته باشید و اگر هم سبک های مدرن را می پسندید می توانید یکی از هزاران طرح موجود برای کابینت مدرن را به سلیقه خود انتخاب کنید. به این ترتیب دیگر نیازی نیست با دیدن عکس های کابینت شیک و مدرن و نورانی ژورنال های خارجی غبطه بخورید و می توانید با مناسب ترین هزینه ممکن و کمک گرفتن از تخصص گروه پایدار پایه در چنین خانه چوبی رویایی زندگی کنید. جالب تر آنکه در این مرحله از طراحی خانه چوبی امکان اجرای انواع اپن های چوبی و ام دی اف، میز ها و آویزهای نور، و شلف های جذاب و منحصر به فرد وجود دارد که برای در اختیار داشتن آن ها لازم نیست هیچ هزینه اضافه ای پرداخت کنید و تمام این موارد به صورت رایگان توسط گروه پایدار پایهاجرا خواهد شد.

نورپردازی رویایی در خانه چوبی:

در این مرحله مدل نورپردازی اختصاصی مورد نظر شما و نحوه استفاده از نورها، آویزها، هالوژن ها و لوستر های مختلف مورد بررسی قرار می گیرد و طرح نهایی اجرایی میشود. به این ترتیب تقریبا هر نوع نورپردازی که می پسندید در داخل خانه چوبی شما قابل اجراست و محدودیتی در خانه چوبی ساخت پایدار پیاه برای تعداد و محل قرارگیری نورها، کلیدها و پریزها وجود ندارد. به این ترتیب به راحتی و با مدیریت این بخش از کار دیگر در هیچ کجای خانه نیازی به استفاده از سه راهی ها و تبدیل های مختلف برق نخواهید داشت و دیگر این مشکل گریبانگیر شما نخواهد بود. در این مرحله در صورت نیاز شما امکان هوشمند سازی و نصب کنترلرهای مختلف وجود دارد تا به راحتی کنترل تمام قسمتهای مختلف را از راه دور در دست داشته باشید.

قابلیت استفاده از تیرها و ستون های چوبی:

تا اینجا موارد زیادی را بررسی کردیم و حالا می رسیم به بخشی که تا کنون از آن صحبتی نکردیم و به جرات میتوان گفت که این ویژگی در هیچ سازه دیگری به این شکل قابل استفاده و در دسترس نبوده و نیست و آن هم استفاده از تیرها و ستون های چوبی در طراحی خانه های چوبی است. نمای تیرها و ستونهای چوبی بسیار زیباست و استحکام و مقاومت سازه را هر روز در شما تداعی می کند که حس بسیار خوب و تکرار نشدنی را به ارمغان می آورد. یکی از مهمترین ویژگی ها و میتوان گفت مهمترین ویژگی خانه چوبی مقاومت بسیار بالا در برابر زلزله است که در اصطلاح رایج به آن ضد زلزله گفته میشود. این ویژگی مهم به خاطر مقاومت بالای چوب و در عین سبکی آن است. به این ترتیب این هدف مهم با رعایت استانداردهای ساخت تیرها، ستون ها و خرپاهای چوبی و به کارگیری تجربه و تخصص گروه پایدار پایه در ساخت خانه های چوبی امکان پذیر شده است. استفاده از تیرها، ستون ها و خرپاهای چوبی نه تنها برای تامین مقاومت های بالا و ساخت اسکلت خانه به کار می رود بلکه به خاطر داشتن بزرگ بودن ابعاد سطح مقطع آن ها می توانند برای نظم دادن و به کارگیری در طراحی داخلی مورد استفاده قرار گیرند. بدین صورت کسی که وارد خانه شما می شود محو تماشای زیبایی ذاتی چوب و اجزای مختلف سازه چوبی خانه شما میگردد که تکرار این تجربه از آرزوهای آن ها برای دیدن دوباره خانه شما خواهد بود. در این مرحله تیرهای اصلی بر روی ستون های مستحکم و قوی قرار می گیرند و بعد از آن خر پاهای بزرگ و مستحکم بر روی تیرهای اصلی نصب می شود که این سازه ایجاد شده نمای بی نظیر و حیرت آوری می سازد که می توان از آن در طراحی دکوراسیون داخلی بهره برد. بدین ترتیب از اختلاف سطح های به وجود آمده خر پاها و تیرها میتوان با هوشمندی برای اجرای انواع نورپردازی ها و دیگر ریزه کاری های مربوط به طراحی داخلی از آن استفاده کرد؛ البته اگر در این مرحله علاقه ای به دیده شدن تیرها و ستون های خانه چوبی ندارید باز هم سلیقه شما تماما اجرا خواهد شد و می توانید با پوشاندن کامل تیرها و ستون ها سلیقه اختصاصی خود را برای اجرای انواع مدل های دیگر دکوراسیون داخلی اعمال کنید و از آن لذت ببرید.

تا این قسمت توضیحات مقدماتی مربوط به نحوه سفارش و طی کردن مراحل سفارش طراحی و ساخت خانه چوبی را با هم مرور کردیم و شما بعد از بررسی سه پلان قیمتی خانه چوبی/ ویلای چوبی پایدار پایه می توانید یکی از آنها را برای ساخت خانه چوبی مد نظرتان و دکوراسیون داخلی و بیرونی آن انتخاب کنید. توضیحات مربوط به نحوه عایق کاری، نوع جنس سقف، و استفاده از نانو عایق ها و کند سوز کننده ها در آموزش های بعدی اشاره خواهد شد. ذکر این نکته ضروریست که هر کدام یک از این جزئیات و موارد انتخابی برای شما تماما از تعهدات گروه پایدار پایهخواهد بود و هیچ گونه هزینه ای برای انتخاب مدل های مختلف آشپزخانه، دکوراسیون خانه چوبی، نوع پنجره ها و درب های خانه چوبی و دیگر موارد دریافت نمی گردد و شما می توانید با آزادی کامل و بدون نگرانی از افزایش قیمت فاکتور نهایی، ساعتهای زیادی را برای انتخاب بهترین طرح برای آشپزخانه، دیوارها، نورپردازی و غیره صرف کنید تا کاملا سلیقه خودتان را در طراحی پروژه نهایی اعمال کنید. این ویژگی از خصوصیات کلیدی کار با گروه پایدار پایه است.

در کنار ویلاهای لوکس و فاخری که تا کنون دیده‌اید، دیدن یک کلبه درختی لوکس و پیشرفته در میان انبوهی از درختان، قطعا شما را شگفت زده خواهد کرد.

این ویلای لوکس و زیبا با طراحی منحصر به فرد و زیبای خود بر روی تنه‌ای عظیم از درخت بلوط  ساخته شده، شاهکاری باور نکردنی از صنایع دستی که در روستای سرسبز سامرست( Somerset ) در جنوب غربی انگلستان واقع شده است. هر چند طبیعت زیبای منطقه در جلوه‌های تصویری این ویلای درختی بی‌تاثیر نبوده اما طراحی ویژه و دکوراسیون خاص مجموعه به نوبه خود آن را به شاهکاری هنری تبدیل کرده است.

در کنار چشم انداز چرخشی و زاویه دید پانورامای اتاق‌ها، حضور یک وان بزرگ مسی و حوضچه شستشوی سنگی که هر دو دست ساز هستند باعث شده تا این ملک به یک محموعه لوکس و هنری تبدیل شود به علاوه اینکه کف‌های چوبی، دیوارها و میز ناهارخوری نیز به وسیله دستان هنرمند صنعتگران ساخته شده است.

ابتدا واحد فروش، عکسها و کاتالوگ های تولیدات این شرکت رابا توضیح در مورد نوع جنس، رنگ و ابعاد ارائه کرده و در صورت تأیید اولیه مشتری،این واحد اقدام به اعزام کارشناس طراحی جهت بازدید، تهیه اطلاعات و کروکی لازم به محل انجام سفارش می نماید. در مرحله بعد این اطلاعات به واحد طراحی ارجاع داده شده و تیم طراحی با توجه به اطلاعات موجود و همچنین موارددر خواست مشتری اقدام به طراحی و ترسیم نقشه های کامپیوتری می نماید. این نقشه پس از تائید نهایی کارفرما و عقد قرار داد به کارخانه جهت تولید ارسال خواهد شد. پس از ساخت، تیم نصب در محل مورد نظر مستقر شده و محصول در کمترین زمان ممکن جهت بهره برداری آماده می شود. بعد از این مرحله واحد خدمات پس از فروشآماده پاسخگوئی به مشتریان محترم و همچنین آماده پذیرفتن هر گونه انتقاد، پیشنهاد و رسیدگی به درخواستهای مشتریان محترم می باشد.

اروپا ، جايزه كيفيت بین المللی و کنترل کیفیت ( ایزو 9001 ) ، تائيديه كيفيت محصول از گروه چوب و كاغذ دانشگاه تهران و واحد پژوهشي دانشگاه شهيد رجايي و همچنين دارنده نه تنديس با لوح زرين براي كيفيت محصولات ، هفت ثبت اختراع و بيش از بيست تقدير نامه با لوح سپاس در صنعت چوب ايران ميباشد

گروه چوب پایدار پایه با سالها تحقيق و تجربه در مورد ساخت خانه هاي چوبي و لحاظ نمودن شرايط اقليمي ، فرهنگ و آداب رسوم و سليقه مصرف كننده ايراني موفق به طراحي و ساخت خانه هاي چوبي با ويژگي هاي زير شده است

تمامي خانه ها با چوب كاج اروپايي فراوری شده ( خشك شده تا رطوبت 8 درصد، و صمغ گيري شده با حرارت 150 درجه سانتيگراد و حفاظت شده با سلكون با گواهي ثبت اختراع به شماره 66801 و داراي تائيديه از واحد پژوهش دانشگاه شهيد رجايي كه چوب را علاوه بر مقاوم نمودن در مقابل عوامل مخرب بيولوژيك ، كند سوز نيز مينمايد ) ساخته ميشوند . اين خانه ها بعد از اتمام با رنگ هاي مخصوص فضاي باز كه داراي طيف هاي متنوعي ميباشند رنگ آميزي ميگردند . ( براي افزايش دوام رنگ خانه ها يك لايه پوشش ضد يو وي و آب بر روي رنگ ها اسپري ميگردد ) اين رنگ ها توانايي تحمل تغييرات دمايي از منفي 20 درجه تا مثبت 80 درجه سانتيگراد را داشته و در مقابل اشعه ماورابنفش خورشيد نيز مقاومت خوبي از خود نشان ميدهند

اين خانه ها با ديواره هاي سه جداره به ضخامت 16 سانتيمتر که سه برابر عایق تر از استاندارد میباشد ساخته میشوند

اين خانه ها داراي يك پايه فلزي سبك به ارتفاع  50 سانتيمتر بوده و احتياجي به ساخت فونداسيون براي نصب اين خانه ها نميباشد و ميتوان آنها را به راحتي بر روي زمين هاي معمولي و حتي شيب دار نصب نمود ،  وزن وارد شده به هر متر مربع در خانه هاي يك طبقه 50 كيلو گرم و دو طبقه فقط 90 كيلو گرم ميباشد

براي مقاوم كردن اين خانه ها در مقابل بارهاي مرده برف ، زلزله و باد و بارهاي زنده ، تمامي ستونها و تيرهاي اصلي از نوع تقويت شده ( كه اختراع گروه چوب پایدار پایه ميباشد و تحمل تا 4 برابر بار مجاز را دارند ) و با اتصالات فلزي به هم متصل گشته اند

اين خانه ها را ميتوان در مناطق كوهستاني حتي با شيب 60 درصد نيز نصب نمود

اين خانه ها با امكانات : كف پاركت چوبي ، ايوان با پاركت چوبي ، اطاق خواب با ديوار هاي عايق صدا و كمد ديواري ، آشپزخانه با كابينت چوبي ، سرويس بهداشتي  و سيستم برق و روشنايي سنتي ميباشند

كليه چوبهاي بكار رفته در ساخت خانه هاي چوبي به مدت 50 سال در مقابل آب ، حشرات چوبخوار و پوسيدگي و زلزله به قدرت 8 ریشتر و تند باد با سرعت 100 کیلو متر در ساعت ضمانت ميگردد

 

حتما برای شما هم پیش آمده که به رستوران یا کافه ای بروید و بعد از دیدن سالاد سزار 20 هزارتومانی خود که شامل چند پر کاهو و 0.3 گرم فیله مرغ است،  بگویید : ” واقعا این رستورانا پول در میارن “، کافی است همان اواخر یکی از کتاب های رابرت کیوساکی را هم خوانده باشید تا مطمئن شوید که شما می توانید یک بیزینس موفق تر راه بیندازید.

اما وقتی پای حساب و کتاب کار می رسد، می بینید که سرمایه لازم برای خرید وسایلی نظیر: فر، تجهیزات آشپزخانه و مهم تر از همه، یک مکان مناسب برای جذب مشتری، بسیار بیشتر از چیزی است که در بودجه شما می گنجد.

خبر خوب اینکه بازار ارائه خدمات به مشتری امروزه آنقدر اشباع شده است که دیگر ، بُرد با کسانی است که ایده جدید دارند و نه پول بیشتر. کافه، رستوران های سیار یکی از همین ایده های نو در کشورمان است که در سطح جهان سابقه ای چند ده ساله دارد.

از آنجایی که این کافه رستوران ها تا به امروز امتحان خود را پس داده و حداقل در شهر تهران با استقبال مردم رو به رو شده اند، در این گزارش ، به چگونگی راه اندازی چنین کسب و کاری می پردازیم.

کافه های سیار را شاید در قالب ماشین های بستنی فروشی که در فیلم های امریکایی و انگلیسی وجود داشتند، دیده باشید. ون ها و کاروان های بزرگی که با رنگ ها و استیکرهای جذاب، تزیین شده و خیابان به خیابان مشتری ها را پای دخل مغازه متحرک خود می کشند؛ تقریبا شبیه کاری که در ایران با وانت های سفید و آبی و برای خرید نان خشک و ضایعات آهن یا فروش میوه … انجام می گیرد!

کافه های سیار در ایران نظیر: وی کافه، کافی اکسپرس، کافه رو، کافه ون و … در واقع ماشین های ونی هستند که به یک یا چند دستگاه قهوه ساز مجهز شده اند و انواع قهوه و شیرینی (معمولا خانگی) را در منوی خود جای می دهند.

قیمت هر ون، بسته به سلامت موتور و بدنه آن ، چیزی بین 10 تا 25 میلیون تومان است ولی اگر به دنبال خرید خودروهای خاص نظیر فولکس واگن های قدیمی نباشید، ممکن است بتوانید استارت کار را با خودروهای ساده تر و ارزان تری نظیر وانت پراید یا وانت پیکان و حتی خودروهای هاچ بکی نظیر پژو 206 بزنید، اما باید گفت که اصول و فلسفه واقعی کافه سیار روی پاشنه ون های نسبتا بزرگ نظیر انواع فولکس و فورد می چرخد و با خودروهایی نظیر وانت بعید است بتوانید منو چندان گران قیمت و پر سودی را ارائه دهید.

همانطور که می بینید قیمت اولیه کار، رقم بالایی نیست اما یک ماشین اغذیه فروشی باید ظاهر جالبی داشته باشد تا موجب جذب مشتری شود که بدین منظور، صافکاری و رنگ آمیزی بدنه یک فولکس قدیمی ممکن است گران تمام شود.

با توجه به تفاوت شرایط خودروها و تفاوت قیمت استادکاران صافکار و نقاش در شهر های مختلف، ارائه قیمت برای این بخش از کار دشوار است اما به طور کلی بعید است بتوانید صافکاری و نقاشی را با رقمی کمتر از 4 میلیون تومان تمام کنید، مگر آنکه خودرو شما اصولا نیازی به بازسازی ظاهری نداشته باشد.

از طرف دیگر بلندی  سقف چنین ون هایی متناسب با حالت نشسته  سرنشینان طراحی شده است، در صورتی که نیاز باشد فروشنده در ماشین بایستد (مانند ماشین های بستنی فروشی) ، هزینه ی اضافه ای برای قالب گیری سقف جدید و جایگذاری آن باید کنار گذاشته شود.

البته حالا می توان گفت که بسیاری از ون های فولکس نیازی به این مورد ندارند و بدون انجام تغییرات سنگین نیز می توان آن ها را تبدیل به کافه سیار کرد، به خصوص آنکه چنین خودروهایی قدیمی، نوستالژیک و کلاسیک محسوب می شوند و دستکاری شدید بدنه آن ها به مذاق علاقه مندان خودروهای کلاسیک خوش نخواهد آمد.

اگر شما قصد داشته باشید، بیزینس خود را به جای کافه، به رستورانی سیار ارتقا دهید، هزینه های دیگری، به راه اندازی کسب و کار شما اضافه می شود.

شما به یک سینک و دو منبع آب (یکی برای آب تمیز و دیگری برای جمع آوری آب مصرف شده) ، نیاز دارید که حدود 5 میلیون تومان، قیمت دارند.

هر فر، گرمخانه و گاز نیز حدود 3 میلیون تومان تمام می شود. همچنین شما به یک یخچال برای نگهداری مواد اولیه نیاز دارید که آن هم هزینه ای میلیونی را به شما تحمیل خواهد کرد که از نمونه های دست دوم قدیمی تا مدل های نو بین 1.5 تا 6 میلیون تومان متغییر است.

در آخر برای راه اندازی تمام این دستگاه ها، وجود یک موتور برق هم در ون شما ضروری است. هرچند کافه های سیار ، میتوانند با کمی روابط اجتماعی بالا، از خانه های اطراف که در مقابل آن ها مستقر می شوند ، برق بگیرند اما اگر تجهیزات زیاد باشد ، احتمال اینکه فردی چنین لطفی در حق بیزینس نو پای شما بکند، کم به نظر می رسد.

بعد از تجهیز ماشین، نوبت به اخذ مجوز های لازم برای راه اندازی این بیزینس سیار می رسد. کافه ها زیر مجموعه صنف قنادان و رستوران های سیار  زیر مجموعه صنف فست فود ها محسوب می شوند که باید از این اتحادیه ها ، مجوز لازم را بگیرند.

همچنین مجوز بهداشت  مهمترین مجوزی است که قبل از تجهیز ماشین باید به فکر آن باشید، چرا که بسته به فعالیت شما، ضوابطی برای بهداشتی سازی محیط ون شما وجود دارد که باید رعایت شود، برای مثال ونی که بنا است در آن ،غذا تهیه و عرضه گردد، باید تمام فضای داخلی آن با استیل ضد خش  پوشانده شود.

در صورتی که بخواهید ون خود را رو به روی مرکز خرید یا مکان نیمه خصوصی، استقرار دهید ، باید با مسئولین آن مکان هماهنگی های لازم را انجام دهید و در بعضی موارد مبلغی هم پرداخت کنید.

اما فعالیت در پارکها و خیابان های عمومی معمولا بلا مانع است و حتی شهرداری برای رونق بعضی خیابان ها مانند خیابان 30 تیر ( در منطقه 12 شهرداری) به شما پیشنهاد همکاری می دهد.

کسب مجوز اماکن نیز برای برقراری امنیت ماشین و خریداران، ضروری است و شاید مجبور شوید ون سیار خود را به یک دوربین مدار بسته هم مجهز کنید.

البته متاسفانه قوانین چندان روشنی در مورد فعالیت کافه سیارها در تمامی شهر های کشورمان وجود ندارد و بعید نیست در شهر هایی جز تهران با قوانین و سخت گیری های متفاوتی مواجه شوید، به خصوص ماموران شهرداری که می توانند به دلیل ایجاد سد معبر به شما تذکر دهند و مسائلی از این دست.

با این وجود به لطف قابلیت تحرک کافه های سیار، معمولا مالکان این خودروها هر روز یا هر چند روز یکبار محل فعالیت خود را تغییر می دهند تا کمتر در معرض مواجه با مشکلات احتمالی باشند.

به هرحال هزینه های گفته شده می تواند تلورانس زیادی داشته باشند، بسته به اینکه شما تا چه حد بیزینس خود را گسترده و با کیفیت کنید شاید بازه قیمتی از 20 – 30 میلیون تا حدود یکصد میلیون تومان را در بر گیرد.

اما به طور کلی ، ایده اغذیه فروشی سیار، چه در قالب ساده آن، یعنی کافه ای که تنها قهوه و شیرینی سرو می کند و چه در قالب پیچیده آن، یعنی فروش غذای غیر آماده که در خود ون تهیه می شود، کسب و کاری است که می توانید به بازدهی و جذابیت آن ایمان داشته باشید.

 

امروزه با نسل جدیدی از رستوران ها روبرو هستیم که در خیابان به مردم غذاهای آماده یا سفارشی تحویل می دهند. طبق مطالعات انجام شده توسط ای بی ای اس ورد (IBSI WORLD) غذاهای خیابانی یا کترینگ های سیار از 2007 تا 2012 معادل 8.4 درصد رشد داشته اند. این یک آمار کارافرینی بسیار بالاست. ضمن اینکه 87درصد از افراد کارآفرین که جسارت و خلاقیت راه اندازی رستوران سیار داشته اند با حداکثر4 نیروی کار به کسب وکار خود ادامه می دهند.

غذاهای خیابانی بصورت کترینگ سیار ، کیوسک های رستورانی، ماشین های آشپزخانه ای و کارتی سرو می شوند. کترینگ های سیاردر ایستگاههای اتوبوس، فرودگلاهها، استادیوم ها، مراکز نمایشگاهی، کنفرانس ها، مراکز تفریحی و… از استقبال خوبی برخوردار می شوند.

صنایع غذایی شاهد حجم عظیمی از پاسخگویی کترینگ های سیار به کندی اقتصاد دراین چند سال اخیر بوده اند. امروزه مردم به دنبال صبحانه و ناهار ارزان و در دسترس هستند. چرا که اغلب کارکنان زمان فشرده ای دارند که منجر به کار بیشتر و زمان کمتر برای صرف غذا شده است. مجموع این عوامل منجر به استقبال از کترینگ های سیار در جهان شده است.

کانکس فست فود سیار محصولی از کانکس پایدار پایه می باشد که به تازگی پا در خیابان های شهر گذاشته و تعداد طرفداران آن روز به روز در حال افزایش می باشند.طراحی این کانکس برای انواع کانکس کترینگ سیار ، فست فود سیار ، اغذیه فروشی و کانکس ساندویچ فروشی مناسب می باشد . این سازه به دلیل دارا بودن دو محور چرخدار به راحتی قابل جابجایی از محلی به محل دیگر می باشد.در باره مشخصات فنی و جزئیات بیشتر سازه در ادامه مطلب توضیحاتی ارائه خواهیم کرد.

مشخصات فنی کانکس فست فود سیار

مصالح بکار رفته در این کانکس از نوع ساندویچ پانل به ضخامت 4 سانتیمتر می باشد که بهترین نوع مصالح برای ساخت این نوع سازه می باشد.در تولید این کانکس از دونوع سازه ساندویچ پانل معمولی و ساندویچ پانل با روکش استیل استفاده شده است که بنا به سفارش با هر دو روش قابل اجرا می باشد.دلیل استفاده از استیل در داخل این کانکس رعایت اصول بهداشتی و کسب پروانه بهداشت از وزارت بهداشت می باشد.کانکس دارای دو محور فنر دار با چرخ از نوع خودرو پیکان می باشد که محور جلو به یک مالبند متصل است و توسط آن کنترل و در هنگام حمل فرمان می گیرد.کف کانکس فست فود سیار از نوع تخته ضد آب بوده که یک لایه ورق آلومینیومی آجدار ضخیم روی آن را پوشانده است تا بتوان به راحتی کف آن را شستشو نمود.درب و پنجره های بازشوی آن نیز از نوع ساندویچ پانلی که در بدنه استفاده شده می باشد.یک عدد کرکره برقی ریموت دار بیز در قسمت طولی کانکس تعبیه شده است که می توان یک یخچال ایستاده در این قسمت قرار داد.سیستم برق کشی سازه توسط کابل های نمره 2.5 بصورت روکار داخل داکت های استاندارد بوده که مدار توسط فیوز مینیاتوری محافظت می گردد.

تفاوت کانکس فست فود سیار و ثابت

نوع سیار معمولا در ابعاد کوچکتر و به تبع آن دارای امکانات کمتری بوده و در واقع بصورت بنایی پرتابل می باشد اما کانکس فست فود از نوع ثابت می تواند دارای ابعاد بزرگ و امکانات بسیار زیادی بوده و حتی قسمتی برای سرو غذا درون سازه نیز داشته باشد که چنین شرایطی در نوع سیار امکان پذیر نیست.بطور کلی در کانکس فروشگاهی و فست فود بصورت ثابت تنوع محصول و امکانات بسیار بیشتر بوده و دست طراح برای خلق طرح های خلاقانه نیز باز تر است اما در نوع سیار ملزم به رعایت نکاتی است که برای جابجایی آن باید درنظر گرفت و همین نکات باعث بوجود آمدن محدودیت هایی می گردد.

پاسخ به سوالات متداول در باره کانکس فست فود سیار :

 

آیا کاروان فست فود سیار با این سازه تفاوت دارد؟

خیر ، در بعضی جاها از آن به عنوان کانکس فست فود سیار و در بخی جاها به ان کاروان فست فود می گویند ولی در عمل تفاوتی با یکدیگر نداشته و هردو یک کار را انجام می دهند.

ابعاد کانکس فست فود سیار

کانکس پایدار پایه ابعاد این سازه را از حداقل 3*2 و تا حداکثر 5*2.2 در نظر گرفته است که هر خریدار بنا به نیاز و کاربری خود ابعاد مورد نظر را سفارش داده و پس از بیست روز محصول را تحویل می گیرد.اما اگر از بین نمونه های موجود انتخاب کند در همان روز می تواند کانکس را تحویل گرفته و به محل مورد نظر خویش حمل کند.

مجوز کانکس فست فود سیار

 
مجوز قرار دادن فست فود سیار در هر فضایی که می خواهد قرار بگیرد می بایست از سازمان و اداره ای که به آن مربوط می شود اخذ شود.مانند زمانی که شما می خواهید در یک مکان توریستی مانند پارک جنگلی از این کانکس فست فود سیار استفاده کنید می بایست از دفتر پارک جنگلی مجوز برای قرار دادن سازه در آن محل را اخذ نمائید.امکان دارد کرایه ای نیز از شما بصورت ماهانه برای این کار دریافت شود.

قیمت کانکس فست فود سیار

قیمت این سازه بنا به نوع آن که داخل استیل یا معمولی باشد و همچنین ابعاد آن متغییر بوده و برای آگاهی از قیمت کانکس فست فود بهتر است با واحد فروش کانکس پایدار پایه تماس حاصل فرمائید تا شما را راهنمایی و توضیحات تخصصی به شما ارائه کنند.

امکانات داخلی کانکس فست فود سیار

امکاناتی مانند گاز ، فر و یا دستگاه قهوه ساز و این گونه تجهیزات می بایست توسط خریدار تهیه و سازه تجهیز گردد .زیرا هر خریدار با توجه به نیاز و کاربری که برای آن در نظر گرفته و همچنین سلیقه خود اقدام به تجهیز آن می کند.بدلیل آنکه تجهیز سازه توسط گروه پایدار پایه ممکن است با هزینه های بالاتر و دستگاه هایی که مورد نیاز مصرف کننده نباشد صورت گرفته و باعث افزایش قیمت تمام شده کار شود در حالی که این تجهیزات مناسب مصرف کننده نباشد.

دقت کنید: انواع چادر بازی کودک در فروشگاه اینترنتی اینتکس به قیمت نمایندگی های آن ها به فروش میرسند، از خرید این کالا ها با قیمت های بالاتر از فروشگاه های دیگر خود داری نمایید.

یکی دیگر از تولیدات شرکت های بادی ساز، چادر یا کلبه کودک است، این دسته بندی وب سایت اینتکس سنتر از دو دسته اصلی کلبه بازی بادی و کلبه بادی سازه ای تشکیل میشود در واقع این دو دسته محصول هر کدام به نحوی عملکرد متفاوت دارند، چادر های بادی کودک از نوع بادی توسط پمپ باد شکل میگیرد و چادر های بازی پایه دار توسط سازه پلاستیکی ای که دارند نصب میشوند، همچنین چادر ها  از چند جنس مختلف پلاستیکی، پی وی سی و پارچه ای تشکیل میشوند. قیمت چادر بازی کودک بسیار مناسب بوده و بهترین کادو و هدیه برای مناسبت های مختلف است، وسیله بازی بسیار کم خطر و کارامدی برای نگهداری لوازم شخصی کودک میباشد.

چه چیز همانند یک چادر زیبا می تواند فرزند شما را خوشحال کند؟  یا همان چادر فخر ایران ، یک برند با سابقه ایرانی بوده که در زمینه ساخت چادر و وسایل کمپینگ به صورت محدود ولی عمده کار می کند. در محیطی کاملا بهداشتی و با مواد درجه یک تهیه شده تا فرزند شما یک تجربه ناب و به یاد ماندنی را داخل چادر بازی داشته باشد. قطر کلی تمام چادر های بازی فخر ایران 100 سانتی متر می باشد که برای تمام خانواده ها حتی آپارتمان نشینی هم مناسب است. وزن بسیار کمی داشته و به راحتی قابل نصب یا جمع کردن است. جنس پارچه بکار رفته در این محصولات پلیستر بوده ک دوام مناسبی را دارند. سازه ها نیز فنری می باشند. نبست به قیمت، بسیار به صرفه می باشد و به دلیل تنوع هر سلیقه ای را به خود جلب می کند.

چادر بازی کودک دخترانه در دو طرح مختلف می باشد، یکی قلعه پرنسس به رنگ جذاب صورتی روشن و دیگری یک قلعه با طرح توت فرنگی که هر دختر را به خود جذب می کند. در رنگ صورتی درب از بالا به پایین بوده و همچنین 2 پنجره دارد. برای دختر خانم هایی که به خانه دوستان خود برای بازی کردن می روند نیز کاملا مناسب است چراکه دو بند قرار داده شده است تا بتواند به راحتی آن را همانند کوله پشتی حمل کند.

ترکیب رنگ تیره و روشن همچنین رنگ آبی باعث شده تا ما آنها را پسرانه بخوانیم. تمام پسر ها دوست دارند همانند یک شوالیه یا پادشاه، قلعه داشته و به فرمانروایی بپردازند. پس شما می توانید با این چادر بازی با طرح قلعه ( به دلیل شکل مخروطی و گنبد دار بودن چادر به آن قلعه می گویند ) آنها را به آرزوی خودشان برسانید. اگر به پیش دبستان یا مهد می روند نیز می توانند چادر بازی را با خود حمل کنند چراکه هم وزن کمی داشته و از طرف دیگر دو بند به کاور چادر متصل بوده تا همانند کیف بتوان آن را حمل کرد.

 

آلاچیق های ما تنها یک مخفیگاه شاعرانه برای فرار از مزاحمت های زندگی روزمره نمی باشد بلکه مکانی برای لذت از طبیعت در حال تغییر است.الاچیق یک راه مناسب برای لذت بردن از فضای خارج از منزل می باشد.

هر یک از آلاچیق های چوبی مارا می توان برای مقاصد گوناگونی از جمله یک محل امن و آرام برای داشتن یک روز خوب و ایده ال در فضای طبیعت در کنار خانواده،استدیو الهام بخش،سالن ورزش ویا تنها یک محل دنج در کنار باغ زیبای شما میباشد.یکی از مهم ترین مزیت های آلاچیق های چوبی پایدار پایه اینست که همه ابعاد و جزئیات آن قابل تنظیم است، بنابراین شما دقیقاً آنچه را که می خواهید می توانید داشته باشید. آلاچیق های چوبی به راحتی قابل مونتاژ می باشد و جهت نصب نیازی به حفاری ، سنباده کشی و یا برش ندارد.الاچیق های ما توسط نجاران ماهر و از بهترین چوب های مقاوم در برابر رطوبت،پوسیدگی و آسیب حشرات میباشد،ساخته می شود وطراحان ما تمام سعی خود را برای جلب رضایت شما دارند.طرح های آلاچیق چوبی ذیل خلاصه ای از محصولات ما میباشد که با توجه به سلیقه های مختلف طراحی شده است وهمگی از استانداردبالا برخوردار است.نقشه ی دقیق آن در کمتر از سه روز کاری پس از سفارش برای شما فرستاده می شود و شما می توانید جزئیات را به سلیقه خود تغییر دهید.همچنین در هریک از مدل ها امکان نصب شیشه در اطراف آلاچیق وجود دارد و بدین ترتیب آلاچیق بصورت چهار فصل قابل بهره برداری خواهد بود.

پرگولای چوبی یکی از پر فروش ترین محصولات ما بوده که ساختار زیبای آن به همراه استفاده از مواد مرغوب و اتصالات مستحکم باعث می شود سالیان متوالی این سازه در فضای باز دوام داشته باشد. پرگولای تولیدی پایدار پایه به صورت پیش ساخته و در بسته بندی مخصوص بوده و نصب آن نیاز به هچگونه حفاری و سوراخ کاری و… نداشته و نصب آن بین 4 تا 6 ساعت می باشد. نقشه های اجرایی به همراه جزئیات در پروژه های طراحی بعد از 3 روز برای مشتری ازسال می گردد، که این مسئله برای شما این امکان را بوجود می آورد تا قبل از ساخت، از جزئیات سفارش خود مطلع شده و تغییرات مورد نیاز را در صورت نیازاعمال نمایید.

تمامی آلاچیق ها – پرگولا ها و آربورهای چوبی پیش ساخته شرکت پایدار پایه دارای گارانتی معتبر کیفیت سه ساله می باشند.

همه ما از این که ساعاتی را در فضای سبز و در دل طبیعت بگذرانیم لذت می بریم. البته خوشحال تر خواهیم شد که بتوانیم چنین فضایی را در حیاط خانه ( آپارتمان ) و یا ویلای خود داشته باشیم. در این مواقع داشتن آلاچیق و سایه بانی که بتواند ما را از تابش مستقیم نور خورشید و یا بارش باران و برف در امان نگه دارد لازم به نظر می رسد. با این شرایط هر گاه که بخواهیم با هر وضعیت آب و هوایی می توانیم از فضای سبز لذت ببریم.

همانطور که همه ما می دانیم هدف ما از داشتن آلاچیق، داشتن مکان و سرپناهی برای ارتباط ما با طبیعت است. برای طراحی و ساخت آلاچیق به نظر می رسد استفاده کردن از مواد و مصالح طبیعی همچون سنگ و چوب می تواند حس نزدیکی ما را با طبیعت بیشتر کند.

علاوه بر این که می توانید از ترکیب سنگ و چوب در کنار هم استفاده کنید، در طراحی امکان دارد که وجود یکی از آنها نسبت به دیگری چشمگیر تر باشد. کف پوش های سنگی اگر طرح و رنگ آنها با ظرافت انتخاب شده باشد می تواند جلوه زیبایی به آلاچیق ببخشد.

اگر انتخاب شما برای ساخت آلاچیق استفاده از چوب است، می توانید با انتخاب صندلی و مبلمان چوبی با رنگ هماهنگ با چارچوب و کف پوش محیطی زیبا را بیافرینید.

در بعضی از مناطق با توجه به نوع اقلیم و شرایط مصالح بومی با استفاده از پوشال های گیاهی سقف آلاچیق ها را با ترکیب با چارچوب های چوبی پوشش می دهند. این نوع آلاچیق ها را نیز می توان در شمال ایران یافت که با ساقه های برنج ساخته می شوند. در مناطق دیگر کشور نیز گیاهان متفاوتی برای این کار مورد استفاده قرار می گیرند.

سقف های گیاهی

شاید یکی از پرطرافدارترین نوع سقف برای آلاچیق ها، سقفهایی است که به کمک رشد گیاهان رونده در طول زمان شکل می گیرند. این سقف ها بسیار زیبا هستند و حس طراوت و تازگی را به شما هدیه می دهند. زیبایی عبور نور از لا به لای شاخ و برگ گیاهان لذت حضور در آن فضا را بیشتر می کند.

سقف های چوبی مشبک

سقف های چوبی مشبک، که همه شکل های انتزاعی از طبیعت را به خود گرفته اند نیز با عبور نور خورشید از خود حس و حالی زیبا را به وجود می آورند.

دیوارهای پارچه ای می توانند با ایجاد نیم سایه از تابش مستقیم آفتاب به محیط داخل آلاچیق جلوگیری کنند. شاید دیواره های پرده مانند آلاچیق و پوشش پارچه ای مبلمان ها بتواند حس هماهنگی را در طراحی آن تقویت کند.

این نوع سقف های پارچه ای با استفاده از ریل هایی که گیره های مخصوص را در خود جای داده اند، به شما اجازه می دهند تا باز یا بسته بودن سقف را خودتان انتخاب کنید.

حصیر ها می توانند گزینه مناسبی برای پوشش سقف و دیوارهای آلاچیق ها باشند. وجود آنها حس نزدیک نزدیکی با طبیعت را افزایش می دهد و با توجه به این که رطوبت را در خود نگه می دارند با گذر باد از میان ساقه های آن هوایی خنک را در محیط آلاچیق جریان می دهند.

آلاچیق چیست:

آلاچیق در لغت : نوعی خیمه که از پارچه های ضخیم درست می کنند سایبانی که میان باغ یاصحرا از شاخه های درخت و چوب  می سازند .الاجق و آلاچق نیز گویند. در واقع آلاچیق به معنی داشتن مکان و سرپناه و محلی سرپوشیده در یک فضای باز  و سرسبز که محل مناسبی برای استراحت و آرامش در این فضا است و می توان گفت برای ارتباط با طبیعت و استفاده از مکان های طبیعی است . برای استفاده از آلاچیق استفاده از مواد و مصالح طبیعی همچون سنگ و چوب می تواندارتباط و حس نزدیکی با طبیعت رابرای ما ایجاد کند.

با توجه به کاربرد فراوان آلاچیق چوبی در ساختمان های امروزی به عنوان محلی برای استراحت و لذت بردن از مناظر و هوای تازه شرکت پایدار پایه چوب این امکان را برای آن دسته از مشتریان خود فراهم نموده است تا علاوه بر حضور در شو روم پایدار پایهچوب و امکان مشاوره با مدیران فنی شرکت ، تیم فنی و مشاوره پایدار پایه چوب نیز با هماهنگی قبلی امکان مشاوره حضوری در محل پروژه مشتریان گرامی را نیز فراهم می کند

لیست قیمت ویلای چوبی و خانه های پیش ساخته

ساخت خانه های چوبی (برای اولین بار در ایران) – فروش آلاچیق

فروش ویلای پیش ساخته در شهر کرج، استان البرز

کلبه چوبی در کرج

ویلا چوبی -خانه چوبی -ساخت ویلا – سازه چوبی -پیش ساخته

خانه های چوبی | ساخت ویلای چوبی,ساخت خانه چوبی و کلبه های چوبی

طراحی و ساخت سازه های چوبی کافه رستوران سرآشپز کرج |

سازه های چوبی کافه رستوران سرآشپز طی دو فاز درطراحی و اجرا گردید که شامل پرگولای مسقف، فنس، فلاور باکس، دیوار کوب، میز و …

ساخت خانه های تمام چوب، آلاچیق چوبی در تمام نقاط ایران با بهترین کیفیت و نازلترین قیمت در اسرع وقت

قیمت ویلای پیش ساخته در شهر کرج، استان البرز

طراحی و ساخت خانه چوبی ، ساخت ویلای چوبی ،خانه پیش ساخته و ویلای پیش ساخته به روش الواری در کمترین زمان بدون محدودیت در متراژ و نقشه.

یمت فروش ویلای پیش ساخته در شهر کرج، استان البرز و راهنمای انتخاب و بررسی و خرید ویلای پیش … فروشندگان و مجریان ویلا ، خانه و ساختمان پی ساخته در کرج …

لیست قیمت و فروشندگان انواع آلاچیق در شهر کرج و استان البرز

ویلای چوبی هشتگرد کرجفروش ویلای پیش ساخته در شهر کرج،

… ویلا، سوئیت – آپارتمان در شمال – سرعین – کیش – رامسر – لواسان – چادگان – جواهرده … اجاره کلبه چوبی … اجاره ویلا در فشم لب رودخانه …. کلبه جنگلی پرداروم در تنکابن.

مزایای خانه چوبی| سازه چوبی| ساخت خانه و سازه چوبی

بزرگترین طراح و سازنده ویلا و خانه های چوبی پیش ساخته در کشور مطابق استانداردهای اروپایی

کلبه چوبی

ویلا چوبی

خانه چوبی

فست فودسیار

کلبه کودک

آلاچیق چوبی

کرج

لواسان

شمال

خرید

فروش

ساخت


ارسال دیدگاه

ابتدا نام خود را بنویسید و سپس در کادر بزرگتر دیدگاه را در آخر نیز ارسال را بزنید، توجه داشته باشید که دیدگاه ها پس از تائید نمایش داده می شوند، پس از زدن ارسال دیدگاه شما ارسال شده و در صف بررسی قرار می گیرد


ساخت خانه چوبی

خلاصه مشخصات:

  • 9 الی 17
  • آقای پناهی
  • 09122586532
  • 02188910272
  • تهران - مطهری