املاک سامان طاووسیه

املاک سامان طاووسیه

اتوبان کرج قزوین

پل کردان، ورودی شهرک طاووسیه

09121615732

02644385700-3

طاوسیه، روستایی از توابع بخش چهارباغ شهرستان ساوجبلاغ در استان البرز ایران است. این روستا با خیابان بندی و تفکیک های مهندسی مکان خوبی جهت زندگی آرام را فراهم آورده همچنین امنیت بالآی این شهرک و نیز دسترسی به کلیه امکانات و دسترسی سریع از ٢ جهت اتوبان تهران و کرج و جاده قدیم این منطقه را جزو بِه نام ترین مناطق حاشیه تهران رقم زده است. طاوسیه میزبان خوبی جهت افرادی بوده که سرمایه گذاری را همراه با آرامش و تفریحات سالم تجربه کرده اند.

شهرک طاووسیه کرج کجاست ؟ چه آب و هوایی دارد؟ فاصله آن تا تهران چقدر است؟ وضعیت ملکیت و اسناد در این منطقه چگونه است؟

شهرک طاووسیه، روستایی خوش آب و هوا از توابع بخش چهارباغ کرج می باشد. ساخت و ساز ویلا در این شهرک، به دلیل آب و هوای خوب و مسیرهای دسترسی آسانی که به کرج و تهران دارد، در سال های اخیر رونق بسیاری پیدا کرده است، به نحوی که جمعیت هزار نفری این روستا در آخر هفته و ایام تعطیل، دو برابر می شود. حال که متوجه شدید شهرک طاووسیه کرج کجاست ، بد نیست تا با سایر ویژگی های این منطقه ییلاقی نیز بیشتر آشنا شوید.

موقعیت جغرافیایی طاووسیه کردان

موقعیت جغرافیایی شهرک طاووسیه بصورت زیر می باشد:

از شمال: با کردان، کوهسار، خوروین و آجین دوجین

از جنوب: با کوی بهروز، ملک آباد، سلطان آباد و رامجین

از شرق: با کمالشهر، آتشگاه، وینه، کندر و آرنگ

از غرب: با سعید آباد، سرخاب، بختیار و تنکمان

به دلیل آسفالت بودن جاده دسترسی راحتی به روستاها و شهرک های اطراف دارید.

 

فاصله زمانی و مسافتی طاووسیه ساوجبلاغ

در اینجا فاصله طاووسیه با چند منطقه نزدیک به این شهرک را مشخص کردیم.

فاصله طاووسیه تا کرج: برای رفتن به کرج یک مسیر در دسترس است. که به صورت تقریبی از نظر زمانی 19 دقیقه و از نظر مسافتی 65 کیلومتر در راه هستید.

فاصله طاووسیه تا تهران: برای حرکت کردن به مقصد تهران دو مسیر روی نقشه مشخص شده است. که به طور میانگین از نظر زمانی 1 ساعت و 14 دقیقه و از نظر مسافتی 65 کیلومتر در راه هستید.

فاصله طاووسیه تا کردان: برای رفتن به مقصد کردان یک مسیر جاده ای وجود دارد که به طور تقریبی می توان گفت بعد از 12 دقیقه رانندگی و پیمودن 6 کیلومتر رسیده اید.

 

املاک شهرک  طاووسیه

شهرک طاوسیه از نظر خرید و فروش ملک در شرایط خوبی قرار دارد. دلیل این موضوع مزیت ها و پتانسیل هایی است که این شهرک دارد. مزیت هایی از قبیل فاصله کم از پایتخت، آب و هوای ییلاقی و امکانات و… دور نمای این شهرک (و در کل منطقه ساوجبلاغ) هاکی از آن است که در آینده رشد خوبی به لحاظ امکانات و قیمت خواهد داشت.

 

مسیر دسترسی به شهرک طاووسیه کرج کجاست ؟

اگر قصد دارید تا از سمت تهران به سوی شهرک طاووسیه کرج حرکت کنید، از دو مسیر برای رسیدن به طاووسیه می توانید استفاده کنید. مسیر اتوبان تهران کرج و مسیر جاده قدیم کرج قزوین، دو مسیری است که شما را از تهران به شهرک طاووسیه کرج می رساند.

مناسب ترین مسیرها؛ شاید مسیر اتوبان تهران کرج باشد. شما باید مسیر اتوبان تهران کرج را تا رسیدن به شهر کرج ادامه دهید، سپس وارد اتوبان کرج قزوین شده و این اتوبان را تا رسیدن به پل کردان ادامه دهید. پس از عبور از پل کردان، جاده علی خان سلطانی را ادامه دهید تا به شهرک طاووسیه کرج برسید.

 

ویلا شهرک طاووسیه

ویلا های موجود در شهرک از همه رنج های قیمتی ساخته شده اند.

 

زمین شهرک طاووسیه

زمین های شهرک عمدتاً بصورت چهار دیواری در آمده اند. و سند دار نیز می باشند. این شهرک از ابتدای سال هایی که ساخته شده بصورت شهرکی و سند دار بوده است.

 

آب و هوای شهرک طاووسیه کرج چگونه است؟

شهرک طاووسیه کرج منطقه ای سرسبز با آب و هوایی معتدل است. این منطقه دارای تابستان هایی خنک و زمستان هایی معتدل می باشد. سرمای زمستان در طاووسیه چیزی همانند سرمای زمستان در کرج است و چندان طاقت فرسا نیست. خاک منطقه طاووسیه بسیار حاصلخیز بوده و برای کشاورزی و باغداری ایده آل است. وجود منابع آبی کافی و خاک حاصلخیز سبب شده تا کشت انواع گل و گیاه و باغداری در این منطقه رواج بالایی داشته باشد.

 

وضعیت اسناد و ملکیت در شهرک طاووسیه کرج

عمده املاک نوساز موجود در شهرک طاووسیه کرج بر خلاف املاک قدیمی که دارای سند دفترچه ای بودند، از سند تک برگ و محضری برخوردار می باشند و شما می تواند با خیال آسوده جهت خرید ویلا در این شهرک خوش آب وهوا اقدام نمایید.

طاووسيه کرج کجاست؟

در واقع شهرک طاووسیه کرج در کنار شهرک افشاریه قرار دارد و هر دو از شهرک های مدرن ویلایی در نزدیکی تهران اند که مناسب خرید ویلا و زمین است.

تنها کافی است که از جاده قدیم کرج به سمت قزوین بروید و بعد از طی کردن مسیر کوتاهی سمت راست جاده شهرک طاووسیه را خواهید دید.

علاوه بر سهولت رفت و آمد، شما در کمترین زمان به این منطقه بکر می رسید. همچنین علاوه بر جاده قدیم یک مسیر دیگر وجود دارد که سریع تر به طاووسیه کردان برسید و آن هم از طریق اتوبان کرج تهران است.

طاووسیه کردان

طاووسیه کرج به دلیل نزدیکی به کردان به طاووسیه کردان نیز معروف است و خیلی ها با این اسم طاووسیه را می شناسند همچنین طاووسیه دارای تمامی امکاناتی است که در کردان وجود دارد.

طاووسیه مانند کردان کرج از امکاناتی همچون آب و برق و گاز برخوردار است و خریداران و سرمایه گذاران مشکلی از این بابت ندارند و با خیال راحت در این منطقه بکر به سمت خرید ویلا و سرمایه گذاری می روند.

ویژگی های طاووسیه کرج برای خرید و سرمایه گذاری

وجود منابع آب و برق و گاز

قطعات تفکیک شده

سند تک برگ

هوای دلپذیر

نگهبانی 24 ساعته

سهولت رفت و آمد

نزدیک ترین منطقه ویلایی به پایتخت

از دیگر ویژگی هایی که شهرک طاووسیه کردان را ممتاز کرده است دسترسی راحت به بسیاری از امکانات مورد نیاز شهری می باشد. ممکن است شما برای خرید به فروشگاه و یا برای دریافت پول نقد نیاز به یک دستگاه عابربانک داشته باشید که در این صورت برای راحتی بیشتر ساکنین تمامی این موارد در دسترس اند.

سرمایه گذاری در شهرک طاووسیه کردان

سرمایه گذاری امروزه بسیار بر سر زبان ها افتاده اما آیا میدانید کدام سرمایه گذاری مفید و سودآور است؟

سرمایه گذاری در زمین و ملک سودآور ترین سرمایه گذاری است که در سال های اخیر این امر ثابت شده و آمار گرفته شده نیز این را اثبات می کند.

برای سرمایه گذاری با خرید زمین بهتر است مناطقی را انتخاب کنید که قیمت مناسبی داشته باشند و تفکیک شده و سنددار باشند دقیقا مثل طاووسیه کرج که دارای قطعات تفکیک شده سنددار است که میتوان سرمایه گذاری سودآور را در این منطقه تجربه کرد.

کلام آخر

برای خرید ملک و سرمایه گذاری حتما از منطقه مورد نظر دیدن کنید و تحقیقات لازمه را انجام دهید تا یک خرید سودآور و مطمئن را تجربه کنید.

 

خرید ویلا و ویلاداری در مناطق خوش آب و هوا از دیرباز وجود داشته، اما این روزها تا حدودی با افزایش روبه‌رو بوده است. از دلایل این افزایش می‌توان به آلودگی هوا، شلوغی، ازدحام و فشارهای زندگی شهری اشاره کرد. خرید ویلا آن هم از نوع ساحلی و ویلای شهرکی بسیار پردرخواست است. خرید زمین و ملک ویلایی هزینه زیادی در پی دارد اما ویلاهای مناسب چه ویژگی دارند؟

چرا خرید ویلا؟

دلایل متعدد اقتصادی باعث شده در سال‌های اخیر سرمایه‌گذاری در بخش زمین و مسکن رونق خاصی داشته باشد. با توجه به تورم‌های شدید در این سال‌ها بسیاری از افراد برای حفظ ارزش سرمایه‌شان تصمیم به خرید ویلا می‌گیرند که اگر به دقت ویلای موردنظرشان را انتخاب کنند سرمایه‌گذاری مناسبی محسوب می‌شود.

اما مسائل اقتصادی تنها دلیل رونق خرید و فروش ویلا در سال‌های اخیر نیست. زندگی شهری روز به روز سخت‌تر می‌شود. کلان‌شهرها هر روز گسترده‌تر، شلوغ‌تر و پرازدحام‌تر می‌شوند. آلودگی هوا و آلودگی صوتی نیز در این چند سال چند برابر شده است. تمام این موارد می‌تواند موجب شود افراد از شهرها فراری باشند و به مناطق بکر، خلوت و آرام‌تر روی بیاورند.

حتی اگر افراد به خاطر شغلشان نتوانند در مناطق ویلایی زندگی دائمی داشته باشند، ترجیح می‌دهند خانه‌ای در این مناطق داشته باشند که هر وقت به تعطیلات خوردند یا خواستند چند روزی را به دور از هیاهو و جنجال شهر سپری کنند، به آنجا بروند.

خرید ویلا اگر به شکلی مناسب انجام شود می‌تواند سرمایه‌گذاری اقتصادی مناسبی به شمار آید.

 

املاک سامان طاووسیه-املاک طاووسیه-املاک شهرک طاوسیه-Tavusiyeh-Real-Estate

املاک سامان طاووسیه-املاک طاووسیه-املاک شهرک طاوسیه-Tavusiyeh-Real-Estate

املاک سامان طاووسیه-املاک طاووسیه-املاک شهرک طاوسیه-Tavusiyeh-Real-Estate

املاک سامان طاووسیه-املاک طاووسیه-املاک شهرک طاوسیه-Tavusiyeh-Real-Estate

املاک سامان طاووسیه-املاک طاووسیه-املاک شهرک طاوسیه-Tavusiyeh-Real-Estate
املاک سامان طاووسیه-املاک طاووسیه-املاک شهرک طاوسیه-Tavusiyeh-Real-Estate

املاک سامان طاووسیه-املاک طاووسیه-املاک شهرک طاوسیه-Tavusiyeh-Real-Estate

املاک سامان طاووسیه-املاک طاووسیه-املاک شهرک طاوسیه-Tavusiyeh-Real-Estate


ارسال دیدگاه

ابتدا نام خود را بنویسید و سپس در کادر بزرگتر دیدگاه را در آخر نیز ارسال را بزنید، توجه داشته باشید که دیدگاه ها پس از تائید نمایش داده می شوند، پس از زدن ارسال دیدگاه شما ارسال شده و در صف بررسی قرار می گیرد


املاک سامان طاووسیه

خلاصه مشخصات:

  • 09121615732
  • 02644385700
  • شهرک طاووسیه