تولید کننده ژل اسلایم

تولید کننده ژل اسلایم

آموزش ساخت اسلایم با کیفیت و تضمینی هم به طور حضوری هم غیر حضوری بهترین و پرسود ترین کار

 


MIMINI SLIME

آدرس دفتر تهران شوش خیابان صابونیان پاساژ الماس طبقه مثبت ۱ پلاک ۵۱۰

آدرس کارخانه کرج کمالشهر شهرک طالقانی خ باغ سپهر خ طالقانی

ارتباط با ادمین
۰۹۱۹۵۳۵۰۷۴۲
تلفن ثابت 02128423163

09124675732

09905688897 واتساپ

 

خمیر اسلایم یک اسباب‌بازی خلاقانه محسوب می‌شود. بازی با این خمیر روش خاصی ندارد و کودک خودش بازی خود را طراحی می‌کند. مهارتی که در زندگی روزمره بزرگ‌سالان و رضایت از زندگی آن‌ها نقش بسیار مهمی دارد. به‌علاوه برای کودکان نابینا نیز می‌تواند از جذابیت خاصی برخوردار باشد.

خمیر بازی اسلایم به یکی از ابزارهای لذت‌بخش بازی کودکان تبدیل شده است. اما زمانی که با بسیاری از والدین یا کودکان صحبت می‌کنیم، استفاده از اسلایم در خانه ممنوع است. درحالی که می‌توان کاملا تمایل والدین به نگه داشتن خانه‌ای تمیز یا نگرانی آن‌ها بابت سلامت کودکانشان را درک کرد، ممنوعیت بازی با اسلایم برای کودکان فرصتی عالی برای یادگیری بچه ها را از بین می‌برد.
به جای آنکه بازی با اسلایم را ممنوع کنید، بهتر است با نظارت خودتان اجازه این تجربه لذت‌بخش را به آنها بدهید. شما می‌توانید مقاله بایدها و نبایدهای بازی با اسلایم برای کودکان را برای آگاهی بیشتر بخوانید.
اسلایم می‌تواند برای کودکان، نوجوانان و حتی بزرگسالان فواید زیادی داشته باشد
اسلایم برای بچه های بزرگتر بازی لمسی و حسی است.
بازی حسی برای رشد حرکتی مهم است. بچه های بزرگتر هنوز در حال پیشرفت مهارت های حرکتی خود هستند و می توانند از روش های که می توانند استفاده کنند. اجازه دهید فعالیت های حرکتی خوب را برای بچه ها ادامه دهیم ، آنها به آن نیاز دارند!
بازی حسی همچنین به بچه ها کمک می کند احساسات خود را مدیریت کنند و اسلایم یکی از بهترین فعالیت های آرام بخشی است که دیده می شود. بچه ها می توانند ساعتها اسلایم خود را ورز دهند.
این بازی باعث تقویت ذهن می شود ، به کودکان کمک می کند تا تمرکز کنند، مهارت های حرکتی خوب را ارتقا می بخشد و آرامش بخش است.
باعث آگاهی ذهن می شود.
اسلایم باعث می شود کودک شما در لحظه حضور داشته باشد. با وجود بسیاری از روش های مختلف برای دورکردن حواس کودک از توجه بیش از حد به تلویزیون، بازی های ویدیویی و برنامه های تلفن همراه، یکی از چیزهایی که می تواند توجه کودک را از لوازم الکترونیکی دور کرده و به بازی با اسلایم سوق دهد.
۱- استفاده از اسلایم برای تقویت سیستم عصبی کودکان:
هنگام بازی کودکان با خمیر ژله ای اسلایم دست مغز دوم انسان است باید حرکت کند و ایده را از مغز دریافت نماید و خمیر را به شکل همان ایده در بیاورد. در این بازی به دلیل تحریک حس لامسه، سیستم عصبی مغز عملکرد بهتری خواهد داشت.
۲- اسلایم به تقویت عضلات دست کمک میکند:
استفاده از اسلایم ورزش خوبی برای عضلات دست به حساب می آید و برای  تقویت عضلات و ماهیچه های دست بسیار مناسب است.
۳- اسلایم باعث نشاط و سرگرمی میشود:
بازی با اسلایم باعث سرگرمی و نشاط می شود و  همچنین باعث کاهش تنش و استرس روزانه می شود.
۴- اسلایم به شکوفایی استعداد و خلاقیت کودکان کمک خواهد کرد:
اسلایم به درک بهتر مفاهیمی مانند نرم، سفت، سبک ،سنگین، گرم ،سرد به کودکان کمک می نماید. و همچنین باعث شکوفایی استعداد کودکان میشود.
۵- بازی با اسلایم و درمان پارکینسون
از دیگر فواید بازی با اسلایم تقویت هماهنگی چشم و دست می باشد که امروزه به بیمارانی که دارای علائم پارکینسون هستند تجویز می شود.
خاصیت دیگر اسلایم که خیلی باعث محبوبیت آن شده در امرتمیز کاری میباشد.
شما می توانید از این خمیرجادویی در تمیز کردن اطراف کلید وپریز ,منافذ بلند گوواسپیکرسینمای خانگی و ضبط, تلفن همراه ,فضای بین دکمه های ریموت کنترل ,کیبورد کامپیوتر  ویا لب تاپ وخلاصه هر جایی که دسترسی آسان به آن نداریدبدون گذاشتن هیچ ردی, تمیز کنید
آیا می دانید اسلایم چیست؟ خمیر اسلایم خمیری مشهور است که هم برای بازی کودکان و هم برای آرامش اعصاب و تفریح در بزرگسالان محبوب است. این وسیله خمیری شکل به هر شکلی که بخواهید در می آید و بدون آنکه خراب شود، چندین ساعت می توان با آن بازی کرد. این خمیر ژله ای برای کودکان هم بی ضرر است.
جدا از خاصیت های تفریحی و سرگرمی خمیر اسلایم، می خواهیم کابرد دیگری از آن را به شما معرفی کنیم که قطعا محبوبیتش را پیشتان دوچندان می کند: خانه داری با خمیر اسلایم! خمیر اسلایم در هر نقطه دور از دسترسی وارد می شود و بدون آنکه چسبندگی روی وسایل ایجاد کند، می تواند گرد و غبار و ذرات مزاحم را از روی وسایل و مبلمان پاک کند.
یکی از دیگر فواید بازی با اسلایم تقویت هماهنگی چشم و دست می باشد که امروزه به بیمارانی که دارای علائم پارکینسون هستند تجویز می شود.
خمیر جادویی اسلایم به دلیل شکل گرفتن آسان بهترین وسیله برای سرگرمی کودکان است. فرزند شما با اسلایم می توانید اشکال زیادی را بسازد ، با ساخت عروسک های خمیری و بازی با اسلایم ذهن کودک شما رشد بهتری پیدا خواهد کرد. همچنین بازی با اسلایم برای کودکان لذت بخش است، چرا که حالت نرم و ارتجاعی آن برای کودک جذاب است

تهران مرکز فروش عمده اسلایم است که می توانید بصورت عمده هر نوع محصولی از جمله اسلایم پفکی، دونه برفی، ژله ای، آدامسی، خامه ای، شفاف و… را تهیه کنید، با توجه به اینکه تمام اسلایم ها از تهران توزیع می شود قصد داریم تا برای افرادی که زمان کافی برای خرید حضوری ندارند بستری فراهم کنید تا بتوانید از هر جای ایران که هستید هر نوع اسلایم که مد نظر دارید را با قیمت عمده خریداری کنید. فروشگاه اینترنتی واتر اسلایم مرکز فروش و پخش عمده رسمی اسلایم در تهران می باشد که شما می توانید محصولات را در هر کجایی که هستید با قیمت عمده خریداری کنید

اگر مغازه لوازم تحریر دارید و یا مغازه اسباب بازی فروشی دارید و می خواهید بصورت عمده خرید کنید می توانید با شماره های تماس که در این صفحه برای شما قرار داده ایم استفاده کنید. شایان ذکر است مواد اولیه که در این ژل ها و محلول ها به کار رفته است با کیفیت بسیار بالا می باشند به عنوان مثال حالت کشسانی بسیار بالا این محصول خود نشان دهنده این موضوع می باشد که مواد اولیه به کار رفته در آن بسیار با کیفیت می باشد. اسلایم ها در رنگ های مختلف ساخته شده اند که بنا به سلیقه ی مشتریان می توانند رنگ مورد نظر آنها متفاوت باشد پس در هنگام خرید حتما رنگ محصول و نوع آن را مشخص کنید

خرید عمده اسلایم در تهران

فروش عمده اسلایم در تهران

خرید عمده اسلایم در تهران

لیست قیمت عمده اسلایم در بازار بزرگ تهران

اگر مغازه لوازم تحریر دارید و یا مغازه اسباب بازی فروشی دارید و می خواهید بصورت عمده خرید کنید می توانید با شماره های تماس که در این صفحه برای شما قرار داده ایم استفاده کنید. شایان ذکر است مواد اولیه که در این ژل ها و محلول ها به کار رفته است با کیفیت بسیار بالا می باشند به عنوان مثال حالت کشسانی بسیار بالا این محصول خود نشان دهنده این موضوع می باشد که مواد اولیه به کار رفته در آن بسیار با کیفیت می باشد. اسلایم ها در رنگ های مختلف ساخته شده اند که بنا به سلیقه ی مشتریان می توانند رنگ مورد نظر آنها متفاوت باشد پس در هنگام خرید حتما رنگ محصول و نوع آن را مشخص کنید.

خمیر اسلایم که به خمیر جادویی معروف است، یک وسیله بازی برای کودکان می باشد که می توانند با آن به راحتی اشکال و اجسام را درست کنند بدون اینکه کثیف کاری و ریخت و پاش داشته باشد. گفته می شود بازی با خمیر اسلایم یا خمیر جادویی برای افزایش مهارت و خلاقیت کودک نقش موثری را ایفا می کند.

ویدئوهای زیادی در باره خمیربازی اسلایم منتشر شده که کودکان و والدین آن ها را به خرید این بازی سرگرم کننده برای کودکانشان تشویق می کند. اما لازم است که بدانید این ژل بازی ممکن است خطرناک نیز باشد و کودک شما را بیمار کند.

ژل بازی اسلایم چه فوایدی دارد؟

اسلایم ژله ای است بر پایه پلیمرهای بهداشتی که به علت روانی و انعطاف پذیری فرد با فشردن آن استرس خود را تخلیه و از صداهایی که از حبس هوا در بین لایه های آن ایجاد می شود لذت می برد. انعطاف پذیری اسلایم طوری است که می توان اشکالی خلاقانه ای با آن ایجاد کرد.

استفاده از رنگ های متنوع بهداشتی، بازی با خمیر اسلایم را برای کودکان و نوجوانان خوشایند کرده است. بازی با رنگ های روشن و پر جنب و جوش هم تسکین دهنده و هم هیجان انگیز است، در برخی از این خمیر ها از لایحه های اسانس نعنا و اسانس های خوشبوی دیگر نیز وجود دارد که حس آرامش و جذابیت آن را افزون می کند.

فراهم کردن فرصتی برای بچه ها جهت شرکت در بازی های حسی می تواند به آرامش و حفظ احساسات قوی در هنگام بازی و یادگیری سریع تر و رشد خلاقیت آنها کمک کند.

هزینه تهیه این خمیر جادویی زیاد نیست و اکثر افراد می توانند آن را تهیه کنند و مزیت دیگر این ژل بازی، قابل حمل بودن آن است یعنی به راحتی می توانید آن را با خود به همه جا برده و در موقعیت های مختلف کودک خود را سرگرم کنید.

طریقه نگهداری ژل بازی اسلایم چگونه است؟

نگهداری ژل اسلایم: ژل اسلایم یا خمیر بازی جادویی باید در جای خنک و به دور از نور آفتاب و گرما، مثل یخچال نگهداری شود. قبل از بازی دست های خود را بشویید و با دست تمیز و مرطوب (با آب) از آن استفاده کنید.
همچنین توجه داشته باشید که هیچ گونه ماده خارجی نباید با اسلایم مخلوط شود.

 

رفع سفت شدن ژل اسلایم: این ژل به دو دلیل سفت می شود، یکی استفاده زیاد از قطره همراه با آن و دیگری هوا خوردن ژل و نبستن درب ظرف است. اگر ژل اسلایم سفت شد، با گرم کردن می توانید، آن را نرم کنید و مقدار کمی آب یا روغن بچه به آن اضافه کنید.

 

رفع شل شدن ژل بازی اسلایم: این ژل به دو دلیل شل می شود، یکی ماندن در گرما و دیگری گذشتن از زمان استفاده یا همان تاریخ انقضا.  با قطره سفت کننده که همراه با آن عرضه می شود و سرمای یخچال می توانید دوباره  اسلایم خود را و به حالت قبل برگردانده و آن را سفت کنید.

اگر قطره سفت کننده تمام شده است می توانید یک قاشق چای خوری جوش شیرین را در نصف لیوان آب گرم حل کنید تا محلولی مشابه محلول سفت کننده داشته باشید، و سپس قطره قطره آن به اسلایم اضافه کنید.

اسلایم چیست ؟

در پاسخ به این سوال باید گفت که اسلایم ماده ای خمیری که حالت ژله ای دارد و برای پرورش خلاقیت کودکان از آن استفاده میشود .این خمیر به خمیر جادویی شهرت داردوکودکان میتوانند به راحتی با آن اشکال واجسام مختلفی درست کرده وبدون اینکه جایی را کثیف کرده باشند وزحمتی برای والدین خود ایجاد کنندخلاقیت فکری و ذهنی خود را پرورش دهند وباید ذکر کرد که خمیر ژلاتینی اسلایم در رنگهاو اسانس های متنوعی قابل عرضه است .در ادامه به روش ساخت ,انواع,فواید ومضرات اسلایم اشاره خواهیم کرد

اسلایم به‌دلیل ویژگی‌های جالب‌توجهش بسیار محبوب است و به‌جز سرگرمی کاربردهای دیگری هم دارد. برای مثال اسلایم می‌تواند در آموزش ساختار پلیمرها، علم مواد و واکنش‌های شیمیایی به کودکان کمک‌کننده باشد.

اما اسلایم صرفا برای کودکان نیست. فشاردادن و له‌کردن آن بین انگشت‌ها بدون اینکه ذره‌ای به دست‌ها بچسبد، می‌تواند روش خوبی برای تسکین استرس باشد. به‌همین‌دلیل بسیاری از افراد به حالت کشسانی و غیرچسبناک آن علاقه‌مند هستند.

یک ویژگی جالب اسلایم این است که از ترکیباتی خانگی و ابتدایی درست می‌شود اما بعد از مخلوط‌شدن، در عرض چند دقیقه به ماده‌ای کاملا متفاوت تبدیل می‌شود.

سلایم چیست؟

اسلایم یک محصول در رده اسباب بازی است که اولین بار توسط شرکت متل ساخته شد. اسلایم ماده ای خمیری که حالت ژله ای دارد و برای پرورش خلاقیت کودکان از آن استفاده میشود .این خمیر به خمیر جادویی شهرت دارد و کودکان میتوانند به راحتی با آن اشکال واجسام مختلفی درست کنند.

 

فواید اسلایم:

1- استفاده از اسلایم برای تقویت سیستم عصبی کودکان:

هنگام بازی کودکان با خمیر ژله ای اسلایم دست مغز دوم انسان است باید حرکت کند و ایده را از مغز دریافت نماید و خمیر را به شکل همان ایده در بیاورد. در این بازی به دلیل تحریک حس لامسه، سیستم عصبی مغز عملکرد بهتری خواهد داشت.

 

2- اسلایم به تقویت عضلات دست کمک میکند:

استفاده از اسلایم ورزش خوبی برای عضلات دست به حساب می آید و برای  تقویت عضلات و ماهیچه های دست بسیار مناسب است.

 

3- اسلایم باعث نشاط و سرگرمی میشود:

بازی با اسلایم باعث سرگرمی و نشاط می شود و  همچنین باعث کاهش تنش و استرس روزانه می شود.

 

4- اسلایم به شکوفایی استعداد و خلاقیت کودکان کمک خواهد کرد:

اسلایم به درک بهتر مفاهیمی مانند نرم، سفت، سبک ،سنگین، گرم ،سرد به کودکان کمک می نماید. و همچنین باعث شکوفایی استعداد کودکان میشود.

 

5- بازی با اسلایم و درمان پارکینسون

از دیگر فواید بازی با اسلایم تقویت هماهنگی چشم و دست می باشد که امروزه به بیمارانی که دارای علائم پارکینسون هستند تجویز می شود.

 


نظرات (3)

  • دکتر اسلایم
    پاسخ

    خیلی اسلایم چیزه سرگرم کننده و عالی ای هست حتما بخرید
    توی لوازم تحریری ها پیدا میشه و گاهی وقتا هم در
    سوپر مارکت های بزرگ مانند فروشگاه
    اگر اسلایمتون شل شد میتونید این محلولی که نوشتم
    رو درست کنید :
    وسایل مورد نیاز : آب ، تاید و نمک
    سپس مقدار بوراکسی که میخواید داشته باشید آب بردارید
    بعد یک قاشق غذاخوری داخل آب نمک بریزید و طوری هم بزنید که
    اثر نمک برود
    بعد دو قاشق غذاخوری تاید که مارکش فرق نداره
    رو داخل آب بریزید
    حال به مدت زمان ۱ دقیقه هم بزنید
    حالا محلول آب بوراکس شما آماده است
    میتونید داخل اسلایم هایی که شل شدن بریزید
    سوالی داشتید در خدمتم خدانگهدار

  • امیرمحمد معصومی
    پاسخ

    من ۸ سال سن دارم و علاقه شدیدی به ساخت اسلایم دارم به همین خاطر مدتهاست که روشهای مختلفی برای ساخت اسلایم امتحان کرده ام و بالاخره موفق شدم یک اسلایم بسازم که دارای کیفیت بسیار خوبی است به راحتی کش می آید اصلا به دست نمی چشبد شکل پذیری عالی دارد
    از شما تقاضا دارم که یک نمونه از کارم برای شما ارسال کنم که مشاهده کنید
    با تشکر

  • ناشناس
    پاسخ

    طرز تهیه ی اسلایم را میگویید🙏

ارسال دیدگاه

ابتدا نام خود را بنویسید و سپس در کادر بزرگتر دیدگاه را در آخر نیز ارسال را بزنید، توجه داشته باشید که دیدگاه ها پس از تائید نمایش داده می شوند، پس از زدن ارسال دیدگاه شما ارسال شده و در صف بررسی قرار می گیرد


تولید کننده ژل اسلایم

خلاصه مشخصات:

  • ۰۹۱۹۵۳۵۰۷۴۲
  • 02128423163
  • شوش